Gå til innhold

Tilbakemelding Knebøy


AndreasR91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det ser bra ut jeg :)

Tusen Takk fo det :)

Det ser bra ut, men jeg ville ikke løftet i joggesko.

jeg har noen andre innesko som er en del flatere, skal jeg heller bruke disse?

Så siden jeg er så nyskjerrig, hvorfor skal man helst ikke bruke joggesko? :)

Takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan nesten ikke se for meg at jeg står å løfter i Converse :p med mine 45 i skostørrelse så blir det VELDIG stygt med Converse skal jeg si deg :p

Jeg har noen halvklamme lacostesko som er mer eller mindre uten demping. Funker bra syntes nå jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Converse er fint også i 45 altså. Men du kan fint stå i sokkelesten. Converse er en sko som ikke gir særlig stort annet enn et kult image. Dvs ingen støtte eller noe. Og ingen vern mot vekter på tærne.

Det er først nå, etter å ha begynt med "tunge" (haha) løft selv, at jeg ser hvor mange det er som faktisk løper rundt på sokkelesten på senteret mitt. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Converse er fint også i 45 altså. Men du kan fint stå i sokkelesten. Converse er en sko som ikke gir særlig stort annet enn et kult image. Dvs ingen støtte eller noe. Og ingen vern mot vekter på tærne.

Det er først nå, etter å ha begynt med "tunge" (haha) løft selv, at jeg ser hvor mange det er som faktisk løper rundt på sokkelesten på senteret mitt. :p

Ja, er vel kanskje ikke så dumt med sånne sko, men som du sier, får du en vekt på tærene så er du fucked!! :p haha.

Har lagt merke til at det er et par der jeg trener som springer rundt i sokkelesten jeg også, har alltid bare stått å lurt på hvordan de kan glemme skoene hver gang :huh::p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rumpa dypper litt i bunnen, det kan du kanskje løse ved å ikke gå fullt så dypt som du gjør, og ved å jobbe med hoftebeveglighet.

Du kan bli mer aggressiv i lockout, stram rumpa hardt og skyt hofta fram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ut av racken og film igjen, racken står i veien så ser ikke om du har spenn i korsryggen eller ikke. Du kan også med fordel senke haken litt, ikke bra for nakken å se rett frem når resten av ryggen er i en annen vinkel.

Ellers ser det veldig bra ut, langt over gjennomsnittlig bra teknikk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ut av racken og film igjen, racken står i veien så ser ikke om du har spenn i korsryggen eller ikke. Du kan også med fordel senke haken litt, ikke bra for nakken å se rett frem når resten av ryggen er i en annen vinkel.

Ellers ser det veldig bra ut, langt over gjennomsnittlig bra teknikk =)

Å se rett fram er vel ikke noe problem. Blir ikke noe stor ekstensjon i nakken av det. Verre med de som insisterer på å se rett opp i taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...