tonelone Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 det nærmer seg ferie, i allefall for oss studenter som har noen eksamener igjen, og klarer nesten ikke tenke på noe annet enn ferie <3 den er så sårt etterlengtet! da lurer jeg på ... hva skal dere finne på i ferien? skal dere bare jobbe eller skal dere på tur, og virkelig nyte at man har fri!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonelone Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 kan jo forsåvidt begynne med å si hvor jeg skal i ferien! denne sommeren gleder jeg meg max til, først til Kroatia med en vennegjeng, jobbe i slutten av juni, hele juli og beg, av august.. deretter reiser meg og min samboer til Amsterdam. det blir en herlig sommer tror jeg så lenge været blir greit ! .... Admira 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 4 uker på Kreta. Drar snart, blir borte lenge, kommer hjem til en ekstra sjekk i passkontrollen på Gardermoen, håper jeg iallefall..... tonelone 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admira Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 1 uke i Arendal så litt senere 1 uke Kroatia & 1 uke i Bosnia med kidsa :cool: Maethor og tonelone 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 ... ferie? Derpedino og tonelone 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maethor Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Blir i alle fall 1 uke i Arendal, 2 uker (september) + 1 uke (desember) i syden. Har bare ikke bestemt hvor, men blir et sted med varme og strand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PG* Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Har hatt en uke i Egypt og en i Tyrkia til nå. Selve sommerferien blir vel mye i Norge. Tenker jeg må få til en tur til utlandet til høste igjen og kanskje par uker i østen til vinteren Har vel til sammen 10 uker ferie, fri en uke pga flytting , fem uker rekrasjon + noen uker tiil i år, så mye fri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole Morten Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Fjortizztur til kos i juni. Come rave with me brahs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarjeii Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 3 uker i skien, kos. Resten tas på sparket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Assie Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Fjortizztur til kos i juni. Come rave with me brahs Skal bli med this sick cunt til kos, blir fuckin mad brahs. Skal være den sickeste cunten i hele kos u jellyfags Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Aesthetics, du er ikke Zyzz. Det funker bare så lenge... (inb4 ujelly brah?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Assie Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Aesthetics, du er ikke Zyzz. Det funker bare så lenge... (inb4 ujelly brah?) Iknow, jeg er wannabe fanboi. Nothing wrong with that Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvetann Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bompi Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Fire uker på fjellet i Norge - to uker som frivillig medhjelper på en leir for handikappede og to uker på hytta. tonelone og Snedii 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maya Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Reiser til London på torsdag og blir til søndag. Det blir årets ferietur. Skal jobbe i sommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Har 10 dager fri i juli uten planer, og de resterende ukene av ferien går med til Em i august Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mali-H Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Kjøpt masse bøker å håper på fint vær så jeg kan lese dem ute + jobb. kanskje det dukker opp noe mer spennende etter hvert, men lite med planer enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eelise Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 2-3 uker i danmark ellers bare chille hjemme og på båten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.