Gå til innhold

hva skal dere i ferien? :)

tonelone

Anbefalte innlegg

det nærmer seg ferie, i allefall for oss studenter som har noen eksamener igjen, og klarer nesten ikke tenke på noe annet enn ferie <3 den er så sårt etterlengtet!

da lurer jeg på ... hva skal dere finne på i ferien? :) skal dere bare jobbe eller skal dere på tur, og virkelig nyte at man har fri!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan jo forsåvidt begynne med å si hvor jeg skal i ferien! denne sommeren gleder jeg meg max til, først til Kroatia med en vennegjeng, jobbe i slutten av juni, hele juli og beg, av august.. deretter reiser meg og min samboer til Amsterdam. det blir en herlig sommer tror jeg :) så lenge været blir greit ! :mad: .... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en uke i Egypt og en i Tyrkia til nå. Selve sommerferien blir vel mye i Norge. Tenker jeg må få til en tur til utlandet til høste igjen og kanskje par uker i østen til vinteren :D Har vel til sammen 10 uker ferie, fri en uke pga flytting , fem uker rekrasjon + noen uker tiil i år, så mye fri :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...