Kristianne Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg driver og laster ned musikk som jeg skal benytte under styrketreningen min. Jeg kommer til å legge ut noen eksempler på hva jeg liker her - er det noen som kan foreslå mer musikk som er i samme gaten? I så fall, tusen takk! .. And so on Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Broscience Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 In flames har jo mange råe sanger, spesielt fengende melodier også. Andre band jeg kan anbefale er Bring Me the Horizon, Kvelertak, Dimmu Borgir, Metallica, Mastodon, Arch Enemy og Cannibal Corpse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristianne Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 In flames har jo mange råe sanger, spesielt fengende melodier også. Andre band jeg kan anbefale er Bring Me the Horizon, Kvelertak, Dimmu Borgir, Metallica, Mastodon, Arch Enemy og Cannibal Corpse Skal sjekke det ut sporenstraks! Thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jørgen Andreassen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Kristianne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christoffer L. Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ingen som liker å høre på trance/techno? Zyzz-music? Amalie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jørgen Andreassen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ingen som liker å høre på trance/techno? Zyzz-music? vil ikke kalle det Zyzz-musikk, men jo hører en del på trance (da særlig above & beyond - trance around the world podcasten) og gamle trancemixer med ferry corsten, armin van buuren, paul van dyk, og noe dypere ala Sasha Hører på noe techno også som ben sims, adam beyer og jeff mills osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristianne Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Ingen som liker å høre på trance/techno? Zyzz-music? Joda, men det er under kardiotrening Til pumping må jeg ha noe annet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 In flames har jo mange råe sanger, http://www.youtube.com/watch?v=xXxN3fuGmaU Denne ligger på treningsspillelista mi for tida Kristianne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultraboy Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=P3oBZ4_TNys Kristianne, Fjellgeita, Sivert og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zygote Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Deftones ♥ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristianne Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Deftones ♥ Rett opp i min gate, for å si det sånn! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole Tobiesen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Kristianne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flexxnes Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 hører omtrent bare på In Flames på trening. Kristianne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michael S Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvis jeg skal finne noe som er i samme gate på spillelisten min, blir det: Men for min del går det mest i rap Kristianne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roger86 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=IJmt3dr9XYQ Regner med du vet om System of a down? Kristianne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillevik Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Vet ikke hvor glad du er i Trash/Hardcore metal, men her er noen tips. http://www.youtube.com/watch?v=3an8jdsVM3s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg får alltid et vanvittig kick av denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andres Aarøen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 to av de låtene som går mye på repeat på ipod'n og gir go stemning før ei hard gymøkt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pynteblomst Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Fire sanger jeg enda ikke har blitt lei: The Count & Sinden - Hardcore girls (Don Rimini Remix) The Bloody Beetroots ft. Steve Aoki - Warp Kito & Reija Lee - Broken Hearts (Dillon Francis Remix) Fake Blood -I think I like it Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.