Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet
  "Mathiasfjellheim skrev:
Hvor mange scoops anbefaler dere å ta på Jack3d (micro) ?

Bruker å ta en toppet scoop, men har lest så mye forskjellig om det er bra/dårlig å ta 2 eller 3 scoops...

Jeg tar 2 scoops. 1 scoop blir litt for lite koffein for min del, men alle er forskjellige :p

Skrevet
  "Asle skrev:
Creatine Complete EXXXTREME fra gymgrossisten, eller kaffe, ALCAR og rosenrot.

Har bestillt Creatine Complete Extreme fra Gymgrossisten - og er står det at man skal ta hver morgen pluss før trening i 4-8 uker? Holder det ikke at man tar like før trening? Litt redd for at jeg skal gå rundt som en Duracellkanin.. :p

Skrevet
  "Marita skrev:
Har bestillt Creatine Complete Extreme fra Gymgrossisten - og er står det at man skal ta hver morgen pluss før trening i 4-8 uker? Holder det ikke at man tar like før trening? Litt redd for at jeg skal gå rundt som en Duracellkanin.. :p

Det er nok ment å tas hver morgen eller før trening.. Feks ved treningsfri dag så kan du ta det om morgenen, om du føler det er nødvendig :)

Annonse

Skrevet

Kan umulig være noe som slår Tine iskaffe trippel espresso! Den fyrer opp alt av krutt i kroppen min i alle fall.

Kun før styrketrening vel og merke. Tok den før en kondisjonsøkt en gang, ikke helt heldig ;)

Skrevet

Må si at noen glass vann, fjerne i kombinasjon med et eple, for så å kjøre på. Hvis du vil kjøre max å går på kreatin kjør på med en kopp sterk kaffe og plutselig er du helt i høygir.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...