Gå til innhold

Mager Cottage Cheese - Glede!


CEC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kuli!

Men hvorfor lager de ikke større bokser?

De lager større bokser, du får tak i 2.5kg til storhusholdning om du vil. De blir ikke noe billigere pr.kg, utrolig nok.

Kiwi Håpet og Rema på K1 har her i Tromsø. Den koster 21 på Kiwi og 24 på Rema. Jeg kjøpte inn endel, men vet ikke om jeg gidder å stresse med å få tak i når jeg går tom. Forskjellen er ikke SÅ stor.

Mener den lå på 22.90-23.90 kr hos Eurospar, har tatt inn et brett men ikke satt det ut ennå :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke at folk blir såå entusiastisk :p eller forstår jo at det er greit dersom man er på streng diett, så sparer man litt ekstra kalorier, men cottage cheese har jo hele tiden blitt sett på som veldig sunt, å noe de fleste her innpå, inkludert meg, spiser store mengder av, å nå er pluttselig ikke det heller sunt nokk? Man trenger jo ikke å bli heelt fanatisk med kostholdet, mye dyrere og :p. Jeg holder meg vertfall stort sett til den orginale, men så prøver ikke jeg akkurat å slanke meg heller da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke at folk blir såå entusiastisk :p eller forstår jo at det er greit dersom man er på streng diett, så sparer man litt ekstra kalorier, men cottage cheese har jo hele tiden blitt sett på som veldig sunt, å noe de fleste her innpå, inkludert meg, spiser store mengder av, å nå er pluttselig ikke det heller sunt nokk? Man trenger jo ikke å bli heelt fanatisk med kostholdet, mye dyrere og :p. Jeg holder meg vertfall stort sett til den orginale, men så prøver ikke jeg akkurat å slanke meg heller da :p

Hvem har sagt at den originale cottage cheese'n er "sunn nok"? Folk er positive til et nytt alternativ - et bredere produktutvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De var tom for vanlig CC i dag, hadde bare mager :huh: Kjøpte én boks da, for å prøve. Bare jeg som synes den magre versjonen er litt mer smakløs? Den mangler litt av den fyldige smaken som vanlig CC har. Og der jeg handler er den ti kroner dyrere! Tror jeg holder meg til fullfett cottage cheese jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at den originale cottage cheese'n er "sunn nok"? Folk er positive til et nytt alternativ - et bredere produktutvalg.

selvfølgelig er det jo positivt med flere alternativer, skal ikke si jeg ikke har testet den selv heller. Men blir litt teit, for CC har liksom blitt sett på som noe av det sunneste å spise av veldig mange, også skal den også få enda mindre kalorier og fett :p blir litt teit bare, man trenger jo mat og næringsstoffer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var tom for vanlig CC i dag, hadde bare mager :huh: Kjøpte én boks da, for å prøve. Bare jeg som synes den magre versjonen er litt mer smakløs? Den mangler litt av den fyldige smaken som vanlig CC har. Og der jeg handler er den ti kroner dyrere! Tror jeg holder meg til fullfett cottage cheese jeg :)

Helt enig.. Ble faktisk litt skuffet:mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De var tom for vanlig CC i dag, hadde bare mager :huh: Kjøpte én boks da, for å prøve. Bare jeg som synes den magre versjonen er litt mer smakløs? Den mangler litt av den fyldige smaken som vanlig CC har. Og der jeg handler er den ti kroner dyrere! Tror jeg holder meg til fullfett cottage cheese jeg :)

Vær litt vill og gal, Charmen, bruk den sinnsykt fettrike CC'en! :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...