Gå til innhold

Hva synes dere jenter og damer om hår på menn?


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest xxxxxx
Skal vokse kasse+mage i morgen tidlig etter trening, merker jeg grugleder meg litt. Vedder på at jeg kommer til å hyle minst like ille som han i 40 year old virgin gjorde, om ikke verre. Det er en første gang for alt!

LIker at gutta vokser seg, rett og slett fordi dere bør vite om den smerten også! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips - om du ikke får bort alt med voks, så ikke bruk hårfjerningskrem etterpå. Sånn krem inni porene = kjemisk brannsår. Ikke gøy ;)

Takk for headsupen, men hadde aldri falt meg inn. Snakker du av erfaring eller? Hehe. Prøvde hårfjerningskrem da jeg var 16-17 på hele kassa+mage, det var uten å vokse først og det svei ganske greit for det om :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint med hårete menn. Eneste gangen jeg ikke har likt det er når jeg så en med masse veldig lange grå hår på ryggen. Men jeg hadde antakeligvis syntes det var ok om jeg var 70 år:) Trimming kan funke. Men jeg liker at menn er mest mulig naturlige. Hår er sexy og mer innbydende lunt enn glatt kropp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gnidd hår av ryggen på en ex som ikke fiksa å ha hår på ryggen selv fordi han fikk kviser av det. Men jeg syntes det var bedre om han beholdt hårene og heller forsøkte å bli kvitt kvisene på annen måte. Hårene vokste jo ut igjen. Nei, for noe styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
Det var sånn jeg endte opp med å vokse kassa en gang. Ikke noe godt, men da har jeg i det minste fortjent retten til å flire av jenter som sutrer over av voksing av legger er så ille :p (Nei, det kan helt sikkert ikke måle seg med en brasiliansk :p )

Jenter som sutrer oversatt voksing gjør vondt hsr ikke gjort det nok;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I utgangspunktet vil jeg si "La menn være menn", MEN jeg vil gjerne ha ansiktet barbert innimellom og det kan med fordel stusses mellom knærne. Er armhulehåret 6-7cm+ kan man godt stusse det ett par cm slik att det ikke tyter ut av t-skjorta, men herrefred, jeg tar heller en fyr med hårmanken til en gorilla enn en som barberer hele kroppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mannen vanligvis barberer seg og dropper det en dag eller to blir jeg skrubbet rød og sår rundt munn om jeg kliner med han, så angående hår over leppa er det fint om han bestemmer seg for om han vil ha skjegg eller ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Prøvde å vokse brystet en gang og har aldri følt meg så ekkel som da alt var helt glatt.

Nå tar jeg trimmeren på 3-5 mm. Får fram definisjonene bedre med mindre hår, men helt glatt skal jeg aldri være, utenom på ryggen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Barber nakke, ansikt, rumpe, rygg, bryst, hender, penis.

Armer og bein skal være normale, men kan gjerne stusses litt om det er helt ekstremt. Samme med armhuler. Vises hårene når man har t-shorte er det noe galt imo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på kroppshår og pels. Selv liker jeg litt hår på strategiske steder hos damer også - nettop for å unngå å få følelsen av at det er et lite barn. Det betyr ikke at jeg liker at jenter har bart. På samme viset synes jeg det er greit å miste noe av vinterpelsen :p

Hva er feil med barten min? Nei da.. Ser den. Å trimme "pelsen" på forskjellige steder er greit det, men å være fullstendig glattbarbert? Det er bare ekkelt. Finnes menn der ute som har bedre teknikk for å barbare armhuler enn meg! Det liker jeg ikke :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Hvorfor i h...... er vi redd kroppshår?

Vil helst slippe at en voksen mann ser ut som en forvokst femåring.

Tror det har litt med alderen på oss jenter å gjøre. Får inntrykk av at de yngste her foretrekker glattbarbert på alle bauger og kanter mens de (eh... jeg) litt mer voksne foretrekker noe som minner om en fullt utvokst mann. Jeg likte også best "gutter" når jeg var 19 for å si det sånn.

Nå er det jo de på min alder som også foretrekker... eh - veldig unge menn, men de om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...