Gå til innhold

Hva synes dere jenter og damer om hår på menn?


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[quote name=":))' date=' post: 283670, member: 9488&quot]Gutter på min alder har jo ikke hår i ræva engang.

Jeg holdt på å bruke tommel opp-ikonet på denne, men så fort at det kunne feiltolkes... :p

EDIT: Når jeg tenker meg om burde jeg kanskje ikke ha brukt tungen ut-ikonet heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å bruke tommel opp-ikonet på denne, men så fort at det kunne feiltolkes... :p

EDIT: Når jeg tenker meg om burde jeg kanskje ikke ha brukt tungen ut-ikonet heller...

hahaha, whatever floats your boat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår på armer, lår og legger bryr jeg meg ingenting om og synes det hadde vært mer unaturlig om disse manglet. Hår i armhulene kan gjerne klippes litt nå og da. :p

Foretrekker ellers en hårfri rygg og brystkasse, men synes veiviser er.. vel, kult i mangelen på et bedre ord. Når det er sagt, så er det ikke akkurat sånn at jeg synes det er frastøtende med kroppshår heller. Alt med måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i ansiktet vil jeg ha "nussefri" bane. Det er ikke fett eller hot med bart eller skjegg!. Armer og ben får være som de er. Armhulene kan stusses om det er snakk om ekstrem lengde... Veiviser er litt hot, men forøvrig ville jeg ikke tvunget en partner til å shave rygg eller bryst/mage egentlig. Selv om jeg ikke synes det er spes sexy med fulldekket rygg eller mage. ( men muligens jeg hadde vært så overfladisk at jeg hadde unngått denne typen menn sånn generelt på kjærstenivå...)

Synes det går ann og stusse down under. Det er ikke sexy med hår i munnen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Så lenge det ikke ligger som et teppe på brystkassa så gjør det ikke noe. Heller litt hår enn ikke hår der. Hår på legger og armer er et MUST, kan ikke forstå at noen damer vil at det skal være hårfritt :huh: Trimming under armene er helt greit. Ryggen er noe helt annet, der må det gjerne fjernes om det er maasssee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...