Gå til innhold

Sunn og god mat


Regzine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Skulle ønske jeg hadde årk til å kokkelere sammen slike kaker og retter. Med en gang det blir mer enn 4-5 ingredienser så faller jeg av :p.

Du kunne ikke tenkt deg jobbe på kjøkkenet mitt ? Skulle fått bodd gratis og handlet mat i ubegrensede mengder så lenge jeg fikk spise maten XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man får kjøpt fullkornslasagneplater? Finner det ikke i noen av de butikkene jeg har vært :(

Mener jeg har sett det noen steder, men kan ikke huske hvor.. Jeg vet at TORO familiepakke med fullornlasagne, skulle tro de har den de fleste steder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde årk til å kokkelere sammen slike kaker og retter. Med en gang det blir mer enn 4-5 ingredienser så faller jeg av :p.

Du kunne ikke tenkt deg jobbe på kjøkkenet mitt ? Skulle fått bodd gratis og handlet mat i ubegrensede mengder så lenge jeg fikk spise maten XD

Hehe, jo takk for tilbudet, men må nok takke nei til det :p.. Et alternativ er jo å "utfordre" deg selv litt på kjøkkenet, som regel er maten enkel å lage, tross mange ingredienser :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har sett det noen steder, men kan ikke huske hvor.. Jeg vet at TORO familiepakke med fullornlasagne, skulle tro de har den de fleste steder..

Jeg finner ferdigpakkene, men liker å lage lasagnen fra bunnen av og ser kun etter lasagneplatene, vet det fantes før :confused: dumt jeg ikke finner de lenger, de smakte godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk

Jeg finner ferdigpakkene, men liker å lage lasagnen fra bunnen av og ser kun etter lasagneplatene, vet det fantes før :confused: dumt jeg ikke finner de lenger, de smakte godt!

Ja har faktisk letet etter kun plater selv, uten hell.. Lasagne er jo fantastisk godt, og er helt enig med at det er kjekkest og best å lage mat fra bunnen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...