Gå til innhold

Sunn og god mat


Regzine

Anbefalte innlegg

ser ut som skikkelig snadder :) Hva er den laget av??

1egg

25 gram mandler

25 gram valnøtter

ca 40 gram revet ost

Også tok jeg litt jorbdbær proteinpulver

Det var bunnen :)

på pizzaen hadde jeg halv sjampinjong

ca 20g revet ost

å litt tomatpure

Det smakte kjempe godt, fikk en liten porsjon pizza, i tillegg at den er så mye sunnere en vanlig pizza, syntes jeg

det er det er noe av det beste helge kos, kan jo også ha i hverdagen etter en hard treningsøkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1egg

25 gram mandler

25 gram valnøtter

ca 40 gram revet ost

Også tok jeg litt jorbdbær proteinpulver

Det var bunnen :)

på pizzaen hadde jeg halv sjampinjong

ca 20g revet ost

å litt tomatpure

Det smakte kjempe godt, fikk en liten porsjon pizza, i tillegg at den er så mye sunnere en vanlig pizza, syntes jeg

det er det er noe av det beste helge kos, kan jo også ha i hverdagen etter en hard treningsøkt :)

Har du laget oppskriften selv? :) Neste gang kan du jo prøve med bakepro, det er et proteinpulver som er spesialdesignet for matlaging og temperaturer opp mot 200 grader.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du laget oppskriften selv? :) Neste gang kan du jo prøve med bakepro, det er et proteinpulver som er spesialdesignet for matlaging og temperaturer opp mot 200 grader.

Nei jeg laget den ikke selv, jeg fant den her på fitnessbloggen, tenkte jeg skulle prøve den, å må si det er blitt en favoritt nå :D kommer nok til å lage den flere ganger :D Hvor får jeg tak i bakepro egentlig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakepro kan du kjøpe i helsekostforretninger, eller på www.gymgrossisten.no :) Så bra, kanskje jeg skal forsøke å lage pizzaen en gang.. Jeg bruker å lage pizza av fullkornstortillalefser, oppskriftre ligger på bloggen min :)

Likte bloggen din :) var veldig mange oppskrifter der jeg kommer til å prøve ut, får jeg nok bestille bakepro :)

Er nok ikke siste gang jeg er innom bloggen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte bloggen din :) var veldig mange oppskrifter der jeg kommer til å prøve ut, får jeg nok bestille bakepro :)

Er nok ikke siste gang jeg er innom bloggen din :)

Takk takk, hyggelig å høre, og velkommen skal du være ;) Ja, bakepro er genialt å ha :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg prøvde en av dine oppskrifter idag, og jeg ble så mett av en liten prosjon at jeg kommer til å følge oppskriftene dine nesten slavisk. Den dagen du ligger på gamlehjem, med bare dager igjen og leve, så kan du vite at du gjorde noe godt for noen. Hilsen evig takknemlig. =)
Wow, takk for det.Kjempegøy tilbakemelding, You just made my morning :) Hva lagde du i går? veldig glad for at du liker bloggen og maten :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Havregrøt en søndagsmorgen er SLETT IKKE feil. I min hadde jeg skummet melk, peanøttsmør, kanel og kiwi.. DIGG DIGG DIGG.. Her er litt havregrøt inspirsjon

[ATTACH]54617[/ATTACH] bjørnebær, mango, kanel og berryprotein

[ATTACH]54618[/ATTACH] Physalis, forskjellige bær, eple, kanel og kokosprotein

[ATTACH]54619[/ATTACH] Berryprotein og paranøtter

[ATTACH]54620[/ATTACH] Bær, eple og kanel

[ATTACH]54622[/ATTACH] Druer og kanel

[ATTACH]54623[/ATTACH]Melk, stevia og kanel

[ATTACH]54624[/ATTACH]Blåbær og kanel

[ATTACH]54625[/ATTACH]Mango og kanel

[ATTACH]54626[/ATTACH]Store fine bringebær, blåbær og deilig kanel

[ATTACH]54627[/ATTACH] Kanel <3

følg suntoggodt på instagram for daglig inspirasjon og matbilder

følg www.suntoggodtregine.blogg.no for sunne og gode oppskrifter :)

post-10232-14440883006058_thumb.jpg

post-10232-14440883008545_thumb.jpg

post-10232-14440883010884_thumb.jpg

post-10232-14440883013371_thumb.jpg

post-10232-14440883015805_thumb.jpg

post-10232-14440883018188_thumb.jpg

post-10232-14440883021039_thumb.jpg

post-10232-14440883023821_thumb.jpg

post-10232-14440883026445_thumb.jpg

post-10232-14440883029133_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, takk for det.Kjempegøy tilbakemelding, You just made my morning :) Hva lagde du i går? veldig glad for at du liker bloggen og maten :)

Jeg lagde den Tortillapizza Tacochicken. Den var utrolig god. Jeg spiste èn slik, og jeg var stappmett!

Jeg handlet inn masse mat i går, så får se i loggen din hva som kan matche ingridiensene mine. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...