Gå til innhold

[Overdose] Tatt for mye jack3d *litt panikk


slettet1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ta en økt til?

Då måtte det blir ben, Holder på å rehabilitere meg etter en overbelastning i hinnene i knærne grunnet trening og arbeid mens eg hadde kyssesyken, Så står nok over.

Core og skuldre avventer eg med til i morgen.. Driver å øver på handstand :)

For å ikke nevne at eg er litt panisk for å gjøre noe som helst nå når eg har inntatt ALTFOR mye Jack3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får komme med en liten historie.

Da jeg var UDTN (Ung, dum, tøff og naiv for de som skulle lure :p) var jeg engang på en fest. Hadde drukket endel alkohol og fikk tilbud om å ta noe koffein piller for de skulle kvikke opp sikkelig. Tøff som jeg var kasta jeg innpå 5-6 stykker, kunne jo ikke være noe mindre tøff enn de andre som også tok. Merket etterhvert at jeg ble veldig oppspillt og hyper, så gikk det over og tenkte egentlig ikke noe særlig mer over det ( i den form det går an å tenke når man er ungdom og full) og gikk hjem og la meg.

Plutselig våkner jeg opp midt på natta/morningen med noen helt sinnsyke mage kramper og føler at hjerte skal sprenge. Jeg prøver å ta meg sammen og tenker at dette går over, men blir bare verre og verre. Dødsangsten kom smygende, trodde at jeg kom til å få et anfall så jeg måtte krype til korset og vekke foreldrene mine som kjørte meg på legevakta.

Legen var veldig skeptisk på om det bare var koffein piller jeg hadde tatt. Da hadde jeg hvilepuls på rundt 120 hvis jeg husker riktig. Siden jeg hadde regelmessig puls var det ikke så mye de kunne gjøre,så jeg måtte bare dra hjem igjen og vente til det gikk over. Det gjorde det etterhvert også men det var noen sinnsykt lange timer.

Tydeligvis er jeg ganske sensitiv for koffein, så siden den gang har jeg vært ganske forsiktig med å få i meg for mye koffein.

Jeg har brukt jack3d endel ganger bare med maks 1 scoop og merket at det har gitt stor effekt, men jeg har også merket at jeg noen ganger hvor jeg nesten har fått en litt panikk aktig følelse som har kommet. Så derfor sluttet jeg å bruke det.

Uansett, koffein, geranium, efedrin og andre lignende sentralstimulerende midler er ikke til å kødde med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...