Gå til innhold

[Overdose] Tatt for mye jack3d *litt panikk


slettet1

Anbefalte innlegg

Hei eg har tatt litt for mye jac3d :cry:

For å gjøre en kort historie lang.. Eg har tatt for mye jac3d, 4.5-5 scoops over ca 2 timer.

Det er 2 timer siden siste slurk og pulsen ligger jevnt på 96 og eg regner med at det er derfor eg er ganske sliten..

Eg er på alle måter helt frisk men når eg finner ut at eg har tatt 1.5-2 scoops mer enn max dosen iløpet av et døgn.. Så gjør det meg litt bekymret

Når bør eg bli bekymret?

Setter pris pris på kjappe svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Eg spant rundt som en kanin. så middag ble det før eg så på boksen. cottage cheese lasagne <3 oppvasken ble tatt. stu/kjøkken/soverom ryddet og vasket :-p Eg tittet pa pakken fordet at eg følte meg veldig sliten. Og ettersom eg holder igjenn på settene så var det litt rart

Hvordan eg klarte å blande en sånn dose? Eg skjems for mye til å svare :-p

Det er jævlig awesome å være overdose jack3d, Helt til eg fikk panikk og pulsen økte enda mere :-p

Sitter hos min søster og ser på dexter nå. kjekt at det er noen her hvis eg svimer av :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å vente litt til da.. Er ikke voldsomt høy puls.. :)

Ja :) Men det er jo ikke mere enn om eg går i et raskt tempo eller noe stigning, Det som plager meg er hvor lenge det har vart, Men nå har eg stresset ned er egentlig litt søvnig, Men pulsen er fortsatt jevn.

Men nå har eg tatt til vett og innser at eneste faren er at hjerterytmen forblir høy og eg må få støt innen et døgn.. Så null stress :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja :) Men det er jo ikke mere enn om eg går i et raskt tempo eller noe stigning, Det som plager meg er hvor lenge det har vart, Men nå har eg stresset ned er egentlig litt søvnig, Men pulsen er fortsatt jevn.

Men nå har eg tatt til vett og innser at eneste faren er at hjerterytmen forblir høy og eg må få støt innen et døgn.. Så null stress :p

Det går nok veldig bra! Selv gikk jeg med altfor høy puls daglig i 7 år, lever nå 12 år etter så du klarer deg nok noen timer til.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har følt den.

Tok vel 5 scoops for et par uker siden, og kroppen gikk total bananas.

Trodde jeg fikk hjerteinfark 5 ganger iløpet av perioden, samt klarte jeg kun og se på det ene øyet, det andre øyet føltes ut som det var en luftboble bak som pressa så måtte ta smertestillende, og så hadde jeg leamus i den ene rumpeballa som ikke ville gi seg, pluss litt midlertidlig hypokondisk gjorde ikke situasjonen bedre.

For min del gikk det over etter et halvt døgn, men så var ALT ok.

detta er en fin lærepenge for folk som tar slikt, sånn at du er sikker på å ikke gjøre samme feil neste gang.

Men bare å ta det med ro, er bare kroppen som er på en intern "acid - trip", blir bedre om et par timer, slå deg ned å se på dexter kutte opp et par kjeltringer, så roer kroppen seg tilslutt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har følt den.

Tok vel 5 scoops for et par uker siden, og kroppen gikk total bananas.

Trodde jeg fikk hjerteinfark 5 ganger iløpet av perioden, samt klarte jeg kun og se på det ene øyet, det andre øyet føltes ut som det var en luftboble bak som pressa så måtte ta smertestillende, og så hadde jeg leamus i den ene rumpeballa som ikke ville gi seg, pluss litt midlertidlig hypokondisk gjorde ikke situasjonen bedre.

For min del gikk det over etter et halvt døgn, men så var ALT ok.

detta er en fin lærepenge for folk som tar slikt, sånn at du er sikker på å ikke gjøre samme feil neste gang.

Men bare å ta det med ro, er bare kroppen som er på en intern "acid - trip", blir bedre om et par timer, slå deg ned å se på dexter kutte opp et par kjeltringer, så roer kroppen seg tilslutt :p

Takk for det, Men eg ser ikke helt hvordan det å observere at dexter kutter opp folk skal være beroligende :p

Er ikke sliten lengre så eg har ingen symptomer utenom høy puls. Det er litt frustrende å måtte ta det ro når eg har så utrolig mye energi i kroppen :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...