Gå til innhold

protein mengde i menneskekjøtt ???


Arajntos

Anbefalte innlegg

RENT TEORETISK: er alltid noe jeg har lurt på og ikke helt har klart å finne ut av... noen som vet hvor mange gram proteiner det er pr 100g menneskekjøtt? har prøvd og google det men fant egentlig ikke noe spesielt svar på dette.

Er som sagt bare rent teoretisk jeg lurer på dette her da :p hadde vært litt interessant og vite om det har høyere innhold enn f.eks kylling osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tok meg selv i å sitte å google gjennomsnittlig kostnad for et helt liv, for så å dele det på gjennomsnittlig vekt for en voksen person i kilo for å finne kilosprisen på menneskekjøtt :eek:

Kannibalisme kan jo føre til nervesykdommer som Creutzfeldt-Jakobs sykdom hvis en driver å gnafser på hjernen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er nok ganske mange som går rundt og vurderer å spise menneskekjøtt :D

Er jo kjekt å vite i tilfelle man må overleve som de som styrtet i andesfjellene så man vet hva man skal logge på diett.no :p

er jo ikke det at jeg faktisk ville ha spist det, det er bare noe jeg lurer på av ren nysgjerrighet...MEN som du sier ville det jo vært greit å vite hva man skulle logge på diett.no om man skulle ha styrtet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke det at jeg faktisk ville ha spist det, det er bare noe jeg lurer på av ren nysgjerrighet...MEN som du sier ville det jo vært greit å vite hva man skulle logge på diett.no om man skulle ha styrtet...

Tror jeg hadde fått hakeslipp om det hadde blitt lagt inn menneskekjøtt på diett.no :o

Fyr opp et bål og styr unna skjelett og hjerne, så går det der bare godt skal du se! hahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer jo an på hvilken del av kroppen man ser på, og om personen er grass-fed eller grain-fed ;) Forresten utrolig mange nasty tråder som kommer opp når man prøver å Google svaret :p

Er noe sånt jeg og har tenkt. Tenker også at det sikkert varierer fra person til person og egentlig, alt etter hva en spiser, hvor mye muskler kontra fett man har osv osv... og ja, turte ikke ferdes så altfor lenge rundt på google for å finne svar :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...