OlaBil Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Disney har altså kjøpt Lucas Film, skaperne av Star Wars.. Gompen, LeanMachine, Kimae og 2 andre 5 Siter
OlaBil Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Hehe Regina, den er så lattis Regina 1 Siter
Kimae Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 ustedalen, T-bone, DukeNukem og 1 annen 4 Siter
Espen Nordhagen Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg ler meg seriøst skakk av det bildet her... Jeg skulle kjøre nevral oppladning med 30kg i eksplosive konsentrasjonscurls og det gikk slik.... Siter
StiligeCecilie Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 SlayerDad, Aurelius og Kimae 3 Siter
DukeNukem Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Jeg har faktisk litt troa på Disney, med tanke på hvor lite blod og gørr det er i Star wars fra før av, er det ikke som de kommer til å få en mer barnevenlig triologi. Disney har forøvrigt vært med å lagd alle Marvelfilmene samt Pulp fiction så de kan lage litt seriøse ting også. Siter
StiligeCecilie Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Det gjenstår bare å se. Jeg er skeptisk. Siter
SlayerDad Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Jeg har faktisk litt troa på Disney, med tanke på hvor lite blod og gørr det er i Star wars fra før av, er det ikke som de kommer til å få en mer barnevenlig triologi. Disney har forøvrigt vært med å lagd alle Marvelfilmene samt Pulp fiction så de kan lage litt seriøse ting også. Vi må jo ikke glemme at SW-filmene jo egentlig er barne/ungdomsfilmer i utgangspunktet. Med tanke på hva Lucas har gjort i det siste, kan det jo umulig bli verre med Disney ved roret. Kan bli interessant å se hva de finner på. Disney har jo kjøpt filmdelen til Marvel, og for lenge siden, Miramax, produksjonsselskapet til Weinstein-brødrene som har rpdosuert mye Tarantino og den slags filmer opp gjennom åra. Siter
Derpedino Skrevet 1. november 2012 Skrevet 1. november 2012 Forsvarsfrue, Kimae, Lloyd og 1 annen 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.