Hicksville Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Ikke så veldig "lol" men måtta ta det med. Skulle jo nesten tro han hadde snublet over noen vekter i det siste... Bris, Forsvarsfrue, Lloyd og 1 annen 4 Siter
Gjest Ukjent666 Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Tidenes. Bare jeg som synes dette er creepy, med tanke på at sånn alle som danser der er på en slags form av sekt/gudstjeneste osv?.....Haha... Siter
Gjest Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Bare jeg som synes dette er creepy, med tanke på at sånn alle som danser der er på en slags form av sekt/gudstjeneste osv?.....Haha... Syntes det er sykt creepy. Første jeg tenkte var : Amerika...... Siter
Gjest Jester Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Bare jeg som synes dette er creepy, med tanke på at sånn alle som danser der er på en slags form av sekt/gudstjeneste osv?.....Haha... Såvidt jeg vet er Pentacostals det samme som pinsebevegelsen, og det har vi her til lands også! Kanskje på tide å snøre på seg danseskoene og hive seg med? Siter
Sissel Siss Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Såvidt jeg vet er Pentacostals det samme som pinsebevegelsen, og det har vi her til lands også! Kanskje på tide å snøre på seg danseskoene og hive seg med? Herregud, for en (sinnsyk) gjeng..... Siter
Gamla Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Bare jeg som synes dette er creepy, med tanke på at sånn alle som danser der er på en slags form av sekt/gudstjeneste osv?.....Haha... Det er sånn derre transe/besettelse, i samme gata som tungetale.. Siter
minimjau Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Wish I had those abs ... Sissel Siss, TheThomas, Kalii og 6 andre 9 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.