Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ubertass

5308

• Gamla

1343

• Andreas87

1157

• KiVi

982

Annonse

Gjest Ukjent666
Skrevet
Tidenes.

Bare jeg som synes dette er creepy, med tanke på at sånn alle som danser der er på en slags form av sekt/gudstjeneste osv?.....Haha...

Skrevet
Bare jeg som synes dette er creepy, med tanke på at sånn alle som danser der er på en slags form av sekt/gudstjeneste osv?.....Haha...

Syntes det er sykt creepy. Første jeg tenkte var : Amerika......

Gjest Jester
Skrevet

Såvidt jeg vet er Pentacostals det samme som pinsebevegelsen, og det har vi her til lands også! Kanskje på tide å snøre på seg danseskoene og hive seg med?

Skrevet
Såvidt jeg vet er Pentacostals det samme som pinsebevegelsen, og det har vi her til lands også! Kanskje på tide å snøre på seg danseskoene og hive seg med?

Herregud, for en (sinnsyk) gjeng.....

Annonse

Skrevet

Det er sånn derre transe/besettelse, i samme gata som tungetale..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...