PlastBox Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Er jeg den eneste som mener at sånne mennesker bør bevæpnes med vannpistoler (som ser veldig realistiske ut) og flys direkte inn i ISIS-territorie..? Afterall og ubertass 2 Siter
Håvard Vika Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Brokkoli, KiVi, Houston og 5 andre 8 Siter
ubertass Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 CamillaO, Håvard Vika, Stephanie F og 6 andre 9 Siter
Håvard Vika Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Er jeg den eneste som mener at sånne mennesker bør bevæpnes med vannpistoler (som ser veldig realistiske ut) og flys direkte inn i ISIS-territorie..? Om hun ikke sendes til å kjempe mot ISIS, så burde i alle fall dette være åpenbart: Aurelius og Afterall 2 Siter
Sexylubben83 Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Er jeg den eneste som mener at sånne mennesker bør bevæpnes med vannpistoler (som ser veldig realistiske ut) og flys direkte inn i ISIS-territorie..? vnlige våpen med rødfis gjør samme nytta og nei du er ikke aleine... Siter
ubertass Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 HenrikWL, Chico11, Aurelius og 2 andre 5 Siter
ubertass Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Afterall, Stephanie F, Houston og 4 andre 7 Siter
ubertass Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Aurelius, Afterall, FatBastard og 6 andre 9 Siter
ubertass Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Olaf G., Regina, Ari Mem-Bayu og 4 andre 7 Siter
ubertass Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Tesla, Andreas87, Lagertha og 6 andre 9 Siter
ubertass Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Tutogkjør, Afterall, Andreas87 og 3 andre 6 Siter
ubertass Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Olaf G., Tutogkjør, Aurelius og 3 andre 6 Siter
ubertass Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Ari Mem-Bayu, Afterall og Andreas87 3 Siter
KiVi Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Tuon, Aurelius, FatFighter Malm og 7 andre 10 Siter
Tiwas Skrevet 8. november 2014 Skrevet 8. november 2014 [ATTACH=full]153365[/ATTACH] Jeg holdt på å trykke liker fordi jeg vurderte å humre litt, men...jeg vil tro personen som laget denne enten har veldig dårlig kunnskap om pattedyrs anatomi, forhåpentlig vis på grunn av alder, eller at det er en vitsetegner som kun prøver seg på blødmer som antar litt vel lav intelligens hos egne lesere Brokkoli og Aurelius 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.