Gå til innhold

Mp3 spiller


Kristinafit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker den her fra Clas Ohlson og synes den funker fint i fart. er enkelt og greit å bytte sang og volum i fart, er bare og trykke pil opp eller ned for volum og pil frem eller bak for neste sang osv. Kommer i 2GB eller 4GB om jeg ikke tar helt feil. kan spille ganske høyt volum og, og er ganske billig. ligger på 299 for 4GB. Er ikke akkurat en mp3 spiller for de som er ipod frelst akkurat, men for sånne som meg funker det fin fint :p:thumbsup:

http://www.clasohlson.no/Product/LargeImageViewer.aspx?Path=/Archive/Images/Products/Hi/38-3640.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den her fra Clas Ohlson og synes den funker fint i fart. er enkelt og greit å bytte sang og volum i fart, er bare og trykke pil opp eller ned for volum og pil frem eller bak for neste sang osv. Kommer i 2GB eller 4GB om jeg ikke tar helt feil. kan spille ganske høyt volum og, og er ganske billig. ligger på 299 for 4GB. Er ikke akkurat en mp3 spiller for de som er ipod frelst akkurat, men for sånne som meg funker det fin fint :p:thumbsup:

http://www.clasohlson.no/Product/LargeImageViewer.aspx?Path=/Archive/Images/Products/Hi/38-3640.jpg

Den ser jo enkel å grei ut! tror du den kan drive sånne "cosser" uten at lyden blir for svak? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ser jo enkel å grei ut! tror du den kan drive sånne "cosser" uten at lyden blir for svak? :)

å hjelpes ''cosser''.... er det sånn der headsett greie? teknologi er klart min sterke side hahah :p men om det er headsett du mener så funker det absolutt fin fint ettersom det er det jeg vanligvis bruker, og har aldri i nærheten av fult volum på :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker iPod Shuffle. Den har sånn fin klype, også er den veldig liten.

Vet ikke om det er noen MP3-spillere som har det og som er like liten, men i så fall ville jeg valgt den over iPod. Jeg synes synkronisering av musikk er så stress. Foretrekker å heller bare å dra og slippe. Plutselig så var all musikken på iPoden borte. Må ha skjedd et eller annet under synkinga som jeg ikke skjønner noe av :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Sandisk Sansa Clip! :thumbsup: Kommet to nye utgaver nå, Clip + og Clip Zip.

Liten og nett sak med god lyd, klips bakpå og skjerm. Trenger ikke programvare - bare koble til, dra og slipp (som på en memory stick). Lett å bruke, har helt grei radiofunksjon, opptaksfunksjon m.m. Clip Zip har visst stoppeklokke også.

http://www.sandisk.com/products/sansa-music-and-video-players/sandisk-sansa-clip-zip-mp3-player

Kan lage spillelister i Windows media player og legge dem på spilleren, gjorde det selv da jeg ville ha en spilleliste til 4x4-trening med bare sanger som varte i 4 min og passet til løping:) Gjorde det litt lettere å holde styr på tiden:whistling:

Tror Elkjøp har dem i butikken, men ikke på nett. Kjøpte min gamle 8 gb der for ca 3 år siden, og nå har jeg brukt den helt ihjel:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaller absolutt IKKE ipod shuffle, det er så utrolig dårlig lyd på de!

Men designet på shuffle er absolutt veldig praktisk.

Jeg er temmelig uenig, har to ipod shuffle selv. Om du bruker andre plugger enn de som følger med fungerer de ganske bra. Om det er dårlig lyd på den du har ville jeg levert den tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Sandisk Sansa Clip! :thumbsup: Kommet to nye utgaver nå, Clip + og Clip Zip.

Liten og nett sak med god lyd, klips bakpå og skjerm. Trenger ikke programvare - bare koble til, dra og slipp (som på en memory stick). Lett å bruke, har helt grei radiofunksjon, opptaksfunksjon m.m. Clip Zip har visst stoppeklokke også.

http://www.sandisk.com/products/sansa-music-and-video-players/sandisk-sansa-clip-zip-mp3-player

Kan lage spillelister i Windows media player og legge dem på spilleren, gjorde det selv da jeg ville ha en spilleliste til 4x4-trening med bare sanger som varte i 4 min og passet til løping:) Gjorde det litt lettere å holde styr på tiden:whistling:

Tror Elkjøp har dem i butikken, men ikke på nett. Kjøpte min gamle 8 gb der for ca 3 år siden, og nå har jeg brukt den helt ihjel:oops:

Jeg hadde faktisk hatt en enkel/eldre modell fra Sansa Clip, var utrolig kjekk treningskamerat men var så svak lyd, om det er mulig å "prøve lytte" de nyere modellene skal jeg definitift gjøre det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ganske god lyd på min til å begynne med, har hatt en del trøbbel med den etter jul(etter tre år med heftig bruk, riktignok) - blant annet at lyden har blitt svakere. Skal visst være noen triks der ute for å få lyden bedre, men jeg venter med å prøve dem til jeg har en spiller som fungerer.;) Blir definitivt ny sansa clip uansett:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to stykker, og beats til 1700kr som gir meg fatastisk bra lyd med alt annet enn shuffle..

Mulig jeg har vært uheldig med begge mine, eller så har vi kanskje forskjellig mening av lydstyrke? :)

Det er mulig vi vektlegger forskjellig. Jeg senker nok kravene til crisp lyd for å få funksjonalitet ved trening. Jeg bruker heller ikke det beste headsettet ved trening, da er det viktigst at det kommer høy og bra nok lyd til at jeg hører låtene, får ekstra driv og at jeg slipper å knote for å gjøre justeringer. Prismessig synes jeg også shuffle forsvarer sine 400kr godt.

Og jeg vil ikke svette ned det bra headsettet, kjipt å sitte på kontoret og mekke musikk med gammel svette i øra. :p

(Btw: Folk med Beats-headsett på bussen er irriterende, lekker lyd som faen. Du hører kanskje ikke alle andre, men alle andre hører deg. :thumbsdown: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk hatt en enkel/eldre modell fra Sansa Clip, var utrolig kjekk treningskamerat men var så svak lyd, om det er mulig å "prøve lytte" de nyere modellene skal jeg definitift gjøre det;)

Jeg har en Sansa Clip og synes den fungerer helt fint. Jeg var også plaget med lav lyd på den når den var ny, men fant grunnen etter litt googling. Når du setter den opp første gangen så må du velge amerika og ikke europa. Pga EU regler så er det lavere lyd på europeisk innstilling. Hvis den allerede er satt opp så kan man resette den til fabrikkinnstillinger. Når jeg valgte amerika så er lyden mer enn høy nok til å overdøve drittmusikken på elixia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Sansa Clip og synes den fungerer helt fint. Jeg var også plaget med lav lyd på den når den var ny, men fant grunnen etter litt googling. Når du setter den opp første gangen så må du velge amerika og ikke europa. Pga EU regler så er det lavere lyd på europeisk innstilling. Hvis den allerede er satt opp så kan man resette den til fabrikkinnstillinger. Når jeg valgte amerika så er lyden mer enn høy nok til å overdøve drittmusikken på elixia.

:eek:må finne igjen spilleren og få ordnet dette! jeg trodde lyden var lav pga at spilleren ikke var kraftig nok til å drive høretelefonene :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...