Gå til innhold

Mp3 spiller


Kristinafit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...
Fikk veldig lyst på en sånn : bynetonnet WPS-40 - Black Vanntett MP3-spiller og hodetelefoner i ett

bynetonnet-wps-40-black%28157577%29-Large.jpg

Noen som har erfaringer med en slik mp3 spiller :)?

Jeg har en sånn. Verdens beste oppfinnelse. Slipper å styre med ledninger og fester og sånn. Det eneste er at man ser ikke neste sang da, så man veit aldri hva som kommer før den kommer. Det er kjempemessig lyd i min. Har man volumet på max så kan man seriøst digge til musikken selv om den ligger på bordet.

Hadde forresten to sony trådløse før. Jeg drukna begge to, så vanntette spillere er geniale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det med ledninger er det største problemet med vanlig mp3 + headsett-opplegg. Jeg mener, det slår aldri feil: uansett hvor pent og omstendig(eller ikke) man nøster sammen ledningen, kan du banne på at den har blitt tidenes tangfloke til neste gang du skal bruke den!:mad: Bluetooth-sett hadde kanskje gjort susen, men er mer glad i øreplugger enn hodetelefoner. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ville satset på ett sett med plugger som tåler vann/svette/regn og som har en sånn changer på ledningen og klype. Da kan du klype den fast i jakken/trøyen eller bukselinningen og bare bytte sang på ledningen:) Har det på de fleste mobil/tekniske butikker vil jeg tro. har sett fra 199 og oppover. Mp3 spilleren må i seg selv ikke være super fancy? jeg har en sånn liten firkantet sak med lite display. koster rundt 2-300 kroner tror jeg . Fra logic trooor jeg?

Jeg løper med streaming fra wimp jeg. dritdyrt og upraktisk.. utrolig irriterende når jeg må ta den opp og ta av skjermspareren, inn på programmet, tilbake til lista og deretter bytte sang... MÅ GJØRE NOE MED DET! Men hvor i dette rotehjemmet er den mp3 spilleren??? HVOR...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettopp en philips gogear raga, 2gb. Liten å nett, og opptil. 22 timer spilletid. Masse av volum. Kjøpte på netonnet. De har den med armtaske og sport øreplugget som er helt ok:-)

Anbefales :-) koster under 400! Ferdig levert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...