Hilde88 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 hei hei siden det er lOrdag og "spisedag" tenkte jeg jeg skulle lage noe godteri som ikke er saa alt for usundt, noen forslag?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tini Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Det beste jeg vet er å lage en stoor fruktsalat med masse forskjellige frukt/bær, og så blande godt med mager vanilje kesam! Kan spise til jeg ruller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde88 Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 hehe ja d er en av favorittene her oxo:p lager oxo kesam is som jeg er blitt heeelt hekta paa;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars85 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 -CC med sukkerfri jordebær og hakkede valnøtte kjerner, eventuelt kokesjokolade -gulrot, kålrot, stangselleri med dip. Jeg hadde brukt lettrømme, med maarud dipmix pose. men det er nå meg. -nøtter funker vel sikkert -har du ikke sett bama`s kampanje på tv`n; kutt frukten.. http://www.bama.no/eway/no/frukt/index.aspx?WT.ac=forside_paaske12 -beef jerky! Protein rikt, det er jo kjøtt:D og det er kjempegodt! Selges i alle fall på cc mat afaik. Og på messer+ PF http://www.proteinfabrikken.no/Proteinfabrikken/Smartmat/Smart-Mat/Beef-Jerky-25g-Sweet--and--Hot-Taste-Jack-Links-14424-p0000006353.aspx Harabo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde88 Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 takk takk;) ja beef jerky skal hamstres naar jeg reiser til florida i sommer ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars Nyheim Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ikke spis for mye på Beef Jerkey på en gang, det er ganske hardt for magen! Bare et lite tips...spiste en 280 grams pose en gang. Rimelig heavy, fikk nesten hetetokter om natta! Asster 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Skogsbær blanding + vaniljesaus.. yumyum moniix 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege Slåttum Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg har fått helt dilla på vaniljekesam med blåbær og hakkede mandler. Kjempegodt! MEvsME og moniix 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeee Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Fun light gelé er min favoritt. Det blir ekstra godt om du har bær/frukt i geleen også :thumbsup: Ztaeyn og pippikraft 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhMickey Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Honningmelon + spekeskinke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhMickey Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Eller jordbær dyppet i mørk sjokolade, nam! Batbitch og Hilde88 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde88 Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Fun light gelé er min favoritt. Det blir ekstra godt om du har bær/frukt i geleen også :thumbsup: Åhhh ja det er godt! Lager en liter å to i slengen så har jeg hele uka Hehe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde88 Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Ikke spis for mye på Beef Jerkey på en gang, det er ganske hardt for magen! Bare et lite tips...spiste en 280 grams pose en gang. Rimelig heavy, fikk nesten hetetokter om natta! Hehe skal huske på det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondie. Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Fun light gelé er min favoritt. Det blir ekstra godt om du har bær/frukt i geleen også :thumbsup: hvordan lager du denne? oppskrift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarjeii Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Litt smågodt/sjokolade potetløv og brus må til. Gjelder bare å ikke trøkke i seg store lass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeee Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 hvordan lager du denne? oppskrift? 8 dl vann + 2 dl saft + 1 pakke gelatinplater. Legg gelatinplatene i ei skål kaldt vann. Varm opp saftblandingen (ikke kok). Klem vannet av gelatinplatene, ha de oppi saftblandingen, og rør til gelatinet er oppløst. Kommer litt an på hvilken skål/beholder du har det oppi etterpå, men tar vel 5-6 timer i kjøleskap før det stivner. Om du vil ha frukt/bær i geleen, har du dette i skålen/beholderen før du heller geleblandingen i. GrommiZ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ainanas Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hva med popcorn? Det er ikke det verste en kan ha i seg moniix 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 takk takk;) ja beef jerky skal hamstres naar jeg reiser til florida i sommer ;P Beef Jerky kan kjøpes fraktfritt fra www.discount-supplement.co.uk. Bestiller du for under £20 slipper du også toll og moms i Norge. Hilde88 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondie. Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 8 dl vann + 2 dl saft + 1 pakke gelatinplater. Legg gelatinplatene i ei skål kaldt vann. Varm opp saftblandingen (ikke kok). Klem vannet av gelatinplatene, ha de oppi saftblandingen, og rør til gelatinet er oppløst. Kommer litt an på hvilken skål/beholder du har det oppi etterpå, men tar vel 5-6 timer i kjøleskap før det stivner. Om du vil ha frukt/bær i geleen, har du dette i skålen/beholderen før du heller geleblandingen i. Tusen takk ! :D mulig denne blir laget i helgen! Men hvor får jeg taki gelatinplater og hvordan ser gelatinplater ut/pakken med geltainplater ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Elisabeth Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hva med denne? http://www.kriweb.no/2012/04/27/hipp-hipp-hurra/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.