Gå til innhold

"sunt" lørdagsgodt?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk ! :D:D mulig denne blir laget i helgen! Men hvor får jeg taki gelatinplater og hvordan ser gelatinplater ut/pakken med geltainplater ut? :p

Finnes litt ulike typer, men jeg finner oftest den Oddis la ut bilde av. Den har de i alle fall på Rema.

Det pleier å være i hylla med bakevarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt helfrelst på proteinfluff etter å ha kommet over denne posten på denne bloggen:) (den tradisjonelle eggehvitefluffen kan bare gå og legge seg etter denne "åpenbaringen" :eek::D)

http://lilleu.blogg.no/1333044026__sveve_p_en_rosa_elle.html

I dag prøvde jeg ut med Tropisk smoothieblanding, BakePro og litt mager vaniljekesam + 1 dråpe Stevia Vanilla. Porsjonen på bildet inneholder 160'ish kcal (ikke medberegnet litt 86% sjokolade):) Jeg gir denne herligheten 10 out of 10 altså!! :thumbsup: Neste gang skal det eksperimenteres med sjokoladesmak :blush:post-1830-14440850441045_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er blitt helfrelst på proteinfluff etter å ha kommet over denne posten på denne bloggen:) (den tradisjonelle eggehvitefluffen kan bare gå og legge seg etter denne "åpenbaringen" :eek::D)

http://lilleu.blogg.no/1333044026__sveve_p_en_rosa_elle.html

I dag prøvde jeg ut med Tropisk smoothieblanding, BakePro og litt mager vaniljekesam + 1 dråpe Stevia Vanilla. Porsjonen på bildet inneholder 160'ish kcal (ikke medberegnet litt 86% sjokolade):) Jeg gir denne herligheten 10 out of 10 altså!! :thumbsup: Neste gang skal det eksperimenteres med sjokoladesmak :blush: [ATTACH=full]25606[/ATTACH]

Ammagad! Imorgen skal det fluffes!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...