Gå til innhold

Bakgrunnen for valget av brukernavnet ditt?


Flakkis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg la inn mitt ordentlige navn først ved en feil, og så tenkte jeg at skitt au - jeg er lei av anonyme forum hvor haters og plagede sjeler går løs på hverandre bak nick eller "anonym bruker". Jeg har uansett tenkt å oppføre meg sånn at jeg tåler å bli identifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn mitt ordentlige navn først ved en feil, og så tenkte jeg at skitt au - jeg er lei av anonyme forum hvor haters og plagede sjeler går løs på hverandre bak nick eller "anonym bruker". Jeg har uansett tenkt å oppføre meg sånn at jeg tåler å bli identifisert.

...la meg legge til at det ikke er på fitnessbloggen jeg har bevitnet den type ukultur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel hengt igjen fra CS/DoD dagene mine, begynte som Sakante, ble kortet ned. Vært innom Koseklumpen noen år, men følte det ikke ble tatt så seriøst :p

Grunnen til at jeg har nick og ikke eget navn er at jeg er glad i anonymiteten i forhold til det å kunne søke på navnet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel strengt tatt hatt "nati" som brukernavn i stedet. Det er kallenavnet mitt som jeg har hatt fra jeg var liten. Var bestemor i Chile som ga det til meg, og det vel nesten mer kjent enn det egentlige navnet mitt. Plutselig hører jeg nati fra en person jeg knapt kjenner. Og det er mye som blir endra på ved det ..noen som går så langt at de sier "naugthy" eller "Næsti" i stedenfor!

-Skulle egentlig hete Sandra, men siden de hadde kallt meg for Sandrita i Chile ...nuff said:whistling::p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hele begynte vel som en spøk på jobben (vi er nemlig ikke så veldig seriøse alltid *kremt*) også fant jeg ut at jeg faktisk likte klangen. Fiberbabe var liksom litt kult når det sluttet å være kleint :p Hehe :)

And for the record: det har ingenting med fiber i mat å gjøre - det er fordi jeg jobber med utbygging av fiberbredbånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...