Gå til innhold

Teller en med vekta på stanga eller ikke?


Opheliia

Anbefalte innlegg

Jeg beklager virkelig, for at jeg spør om noe så dumt. Men det har ikke falt meg inn å telle med stanga:p. Men nå har jeg fått høre, ikke bare fra en person, men to, at "herregud, du må jo ta med det, den veier jo 20 kg". Men person en eller to driver ikke med dette selv..så teller en med vekta på stanga eller ikke?

-n00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå skal det legges til at standaren er 20kg, men at det finnes endel 18kg stenger der ute. Og om endene har plast belegg kan de være så lite som 10kg (men det har jeg bare sett en plass, Sats bakkebru i Trondheim hadde en slik)

Alt i alt regnes stengene som 20kg så fremst man ikke har noe annet å gå etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nok ikke i nærheten av 80 kg. Dobbelt så sterk når jeg teller med stanga, altså har jeg mer enn nok med 40 kg. Men i mitt hode er 40 kg skikkelig mye (don't you dare contradict me) ;)

samme som meg, skikkelig stolt i dag, når jeg tok 50 kg...men det var helt til jeg leste her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...