DukeNukem Skrevet 24. april 2012 Skrevet 24. april 2012 T-skjorte med utringning og Rosenkrans <3 Går som regel i det eller en ordenlig tjukk sølvkjetting rundt halsen og begge håndledda.... Neida, eneste tilbehøret som er akseptabelt på menn som prøver å virke seriøse er solbriller og klokker. Sorry hvis noen blir støtt, men falske dogtags, juggel, bannebånd, lærremser, kommerse religiøse symboler, feite ringer etc er bare stygt. Anja Røverdatter og Kavring 2 Siter
SebArneberg Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Jeg er personlig ikke spesielt opptatt av accessories, har aldri fått helt taket på det, foruten klokker! Klokker er jeg veldig glad i, og mener det gjør omtrent alle antrekk et hakk bedre. Onepiece ekskludert! Her er noen av de jeg har: Tamadeus 1 Siter
Eivind_Lie Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 "Tuba skrev: Eg har klokke på mobilen. Fett, hvilke mobil har en slik en fet anretning? Det må jeg få meg Siter
burny_ Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Slenger på meg ei grei klokke når eg skal på byen Har ei D&G klokke som er heilt ok... Kunne tenkt meg ei litt mere fancy ei, dog: skal ha ei KRAFTIG klokke, skal se at den hører til på armen til ein mann og ikkje ei dame U-boat er litt overdrevene, men litt tøffe og Solbriller: Standar Pilotbriller fra Rayban.. Grønn tona glass og gull ramme Siter
fff Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 "Aesthetics skrev: umad? Jeg mirin ikke "manne veske/bag" som blir kalt Zyzz bag Ikke mer enn det. Siter
Gjest Loco Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Lol, er JENTE og bruke ikje tilbehør ;o meget sjeldent! Siter
Andy Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Sletta en haug med drit og zyzz-sitater som ikke hadde noe med temaet i tråden å gjøre. U mad? Assie, xxxxx, Lloyd og 1 annen 4 Siter
Kriss Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 hvem bryr seg om zyzz bagen, more important, hvor får man tak i sånn shorts som han bruker? de er sykt freshe Lloyd 1 Siter
Bicepsbro Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 Eneste tilbehøret jeg kunne tenkt meg å ha på. Bortsett fra noen fete solbriller. fff 1 Siter
fff Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 "Umirin? skrev: Eneste tilbehøret jeg kunne tenkt meg å ha på. Bortsett fra noen fete solbriller. This! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.