Gå til innhold

tilbehør for menn!


HenrikAukland

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Okei, glad jeg ikke har møtt de jentene der ! :) men men, alle har forskjellige meninger :D

Det har vel sikkert litt med alder å gjøre også. Som mann på 26 syns jeg klokke er fett, men ikke no mer liksom. Er du under 20 er sikkert halskjede og lærarmbånd megakult :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence, men armbånd er for damer. En mann går ikke med armbånd med mindre han er pakistaner, og det er rimelig harry da også. (no rascist!! lol)

Jeg digger klokker. Har en Tissot, og en Nixon. Må ærlig innrømme at alle sveitsere jeg har hatt er fantastisk kvalitet. Du må kanskje punge ut 3-6 tusen for en grei en, men det er fan meg verdt det. Nixon klokkene er litt crap kvalitet, siden det virker som 95% kommer med mineralglass, men design og komfort er dem rimelig råe på. Nixon ser bare kick ass ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en sånn læstropp rundt halsen med noe sølvperlegreier på.

Skal kjøpe meg et armbånd i samme style. Klokke har jeg ikke - men har en bråte med solbriller.

Faen og - har lyst på en tribaltattoo på skulderen også.

Like greit jeg bor langt fra svenskegrensen - for jeg er tydeligvis blodharry!

Men jeg trives med det, so what the heck!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indeed, klokker liker jeg! Men når det kommer til armbånd og halskjeder (sett bort i fra gull og sølvkjeder, slike kjeder med tilldall på blir for femi) så blir det litt drøyt syns jeg. Det får damerne og Kristian Valen ha for seg.

Syns du virkelig at tilbehøret til disse mennene(du må nok bla litt innpå siden :p) er femi?

http://streetetiquette.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har sorte Oakler briller(Shaun White edition) med gull glass siden Cheerleading laget jeg går på har de fargene. Digger brillene thou og skal nok ha de i en annen farge. Når det kommer til klokker elsker jeg Tag heuer sine klokker. Ligger dessværre over mitt budsjett men ettervært! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...