Gå til innhold

Oppskrifter med seifilet


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg! Steker opp fisken og ønsket mengde/type grønnsaker (går som oftest i brokkoli, paprika og løk. Sukkererter når jeg er rik, men det er jeg som oftest ikke når jeg spiser hvit fisk til middag uansett), lar det steke til det er..tja.. nesten ferdigstekt, heller oppi nok lett kokosmelk til at det akkurat ikke blir suppe og krydrer med karri til røra blir gul og sterk. Til slutt drypper jeg noen dråper lime over og serverer med ris. Har man ikke ris, spiser man det som det er. Poteter/pasta = not approved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg lurt på også, men tror det er best med løk surret i smør over, og gjerne paprika og brokkoli stekt i smør også.

Jeg liker best hardere konsistens på mat, så det går mye i kylling og finnbiff, og av og til røkelaks, fordi den er seig. Og påleggslaks fra lerøy er så god at jeg spiser den uten et "burde" som motivasjon. Når man steker fisk sammen med fløte er det også godt, gjerne ovnstekt da, sammen med løk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...