Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Det stemmer forsåvidt at jeg ikke trenger å trene, men resultatet av å la være er heller dystert både fysisk og psykisk.

(Enkelte ganger heller jeg mot en noe mer misantropisk tankegang. Folk altså.)

Skrevet
Eg er skytte, stod ikkje kva idretter som var for meg. What to do?

Slutt å trene tror jeg? Altså, hvis stjernetegnet ditt ikke passer til noen idrett, så bør du bare la være? Det står tross alt skrevet i stjernene!

Annonse

Skrevet

Hehe, følte faktisk at mye av det som sto om stjernetegent mitt passet meg. men å bytte ut styrken med roing, boksing og tennis blir nok ikke helt aktuelt;) Men tennis er jo kjempegøyt da. så det får jeg satse på at det blir litt av i sommer!

Skrevet
Hehe, følte faktisk at mye av det som sto om stjernetegent mitt passet meg. men å bytte ut styrken med roing, boksing og tennis blir nok ikke helt aktuelt;) Men tennis er jo kjempegøyt da. så det får jeg satse på at det blir litt av i sommer!

Hehe, nå er vel ikke roing, boksing og tennis av de verste sortene så du er heldig! ;-) Jeg må slutte å løfte vekter og begynne med golf og pilates... Bytte? :p

Skrevet
Vekten:

"Hard trening er ikke noe for deg, det skal helst være mykere, stille og rolig."

"Best trening for deg: Golf, pilates, tai chi."

942-okay-meme.jpg

Hard trening er ikke noe for meg? Ingen knebøy???

images?q=tbn:ANd9GcQsST9bB58q5lsz1F9VjJVDRl_41gGjwxOb6D1hZR-Gl5aWsEaUkT9muzkt

Skrevet
Hehe, nå er vel ikke roing, boksing og tennis av de verste sortene så du er heldig! ;-) Jeg må slutte å løfte vekter og begynne med golf og pilates... Bytte? :p

Ja, du forbrenner nok masse med golf, og du får nok enorme armmuskler etterhvert også;) hahah. Pilates kan jo være ok i blandt, men det er jo gjerne ikke det mest effektive!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...