Jørgen94 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hei! Jeg trener opptil 5 dager i uken, med et 3 splitts program jeg trives godt med. Legger også inn et par kondisjonsøkter i ny og ne. Jeg trives godt med programmet jeg følger, så vil ikke bytte det ut. På de fleste øvelsene kjører jeg 3 sett, 8 reps. Problemet er at jeg føler jeg har veldig lite fremgang! Vil også øke litt i volum, i og med jeg er ganske tynn, men markert. Jeg bruker kreatin, og proteinpulver, noen som anbefaler noe annet av kosttilskudd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DukeNukem Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Et vanlig tips å gå når man stopper opp er å gå ned på 80% av 1RM( den vekta man klarere 1 gang) også økte med 2,5kg hver uke etter det. Når du stopper opp igjen gjør det samme. Kosttilskudd er ikke noe magi og du får dekt det meste med vanlig proteinpulver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nano Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Du vil altså ikke bytte fra et program du trener nå som ikke gir fremgang til noe annet? Hvis det du gjør ikke har funket hittil, vil det ikke funke fremover heller. Hvordan ser tresplitten din ut nå, og hvordan spiser du gjennom en vanlig uke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123abc1 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hva og hvor mye spiser du på en treningsdag? vis med Diett.no Oddis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 jeg er ganske tynn, men markert hvis du fremdeles er markert har du ikke prøvd å spise nok... (mente ikke med det å oppfordre til noen vannvittig 7000 kaloribulk, men du må spise i overskudd skal du legge på deg muskler) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asianface Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Skal du bygge muskler må du ofre noe, og går du ikke opp i vekt spiser du ikke nok om det er muskelmasse du vil ha. Med mindre du ønsker en lang progresjon opptil 10 år så kan du ta den linjen. Visst ikke du vil det så øk inntaket av mat. Sånn som du spiser nå er vedlikehold, og du kommer ikke til å bygge muskler på den måten. Dessverre er det sånn at vi må ofre noe for målsetningen vår. Enkelt og greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larskr Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg trives godt med programmet jeg følger, så vil ikke bytte det ut. Dette er et stoooort rødt flagg. Hvis du trives så godt med det, så utfordres du ikke nok. I Tony Gentilcores ord: Det du hater mest å gjøre, er det du har mest utbytte av. Gleden bør komme av resultater, ikke kun treningen. Var jeg deg ville jeg funnet meg et nytt program. Og vil du opp i volum, må du spise mer mat. Du kan ta kreatin til det tyter ut av øra på deg, det vil ikke hjelpe degrann hvis du ikke spiser nok mat til å gå opp i vekt. Drit i kosttilskuddene til du ser resultater ved trening og kosthold alene. Som sagt, var jeg deg, ville jeg funnet et nytt program , helst et fullkroppsprogram som du gjør 3 dager i uka. Thats it. Hvis du trener for mye og gjør kardio, vil aldri kroppen din få en mulighet til å vokse. Det er kanskje en tøff pille å svelge at man bare skal trene 3 ganger i uka og spiser mye mat, men hjelper det hvis jeg sier at ALLE av verdens mest kjente coacher sier det samme? Ripptoe, Cressey, Boyle, Gentilcore, DeFranco, you name it. Les disse to artiklene av Ripptoe om hvorfor nybegynnere ikke får resultater med treningen: http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/who_wants_to_be_a_novice_you_do&cr= http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/a_cold_slap_in_the_newbie_face_recover_more_grow_more&cr= Niklas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Problemet er at jeg føler jeg har veldig lite fremgang! Vil også øke litt i volum, i og med jeg er ganske tynn, men markert. Du spiser for lite. xxxxx 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxxxx Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Løsningen på alle verdensproblem; http://fitnessbloggen.no/kukerundtsyndrom/ Les den, og få deg en tankevekker.. det gjorde jeg og hvis du er ferdig å lese og mener at du ikke kan ta deg selv på ET av punktene; ta deg en kald dusj og les igjen! Lame Nordstrom og Niklas 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draug Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Det er ikke et problem å trene 5 ganger i uken. Fra Sept 2011 til Jan 2012 trente jeg 6 dager i uken med fullkroppsprogram. Det som er alfa omega for å få fremgang på styrketreningen er kostholdet ditt, man kan ikke ha et inntak som tilsvarer en slapp dag foran TVn når man har en hard økt på gymmen. Nå så trener jeg selv 5 ganger i uken med 5x5 (se loggen min) og merker fremgang, men skal også sies at jeg går under kategorien "stutttjukk" og har litt å ta av. Er man tynn så bør man enkelt å greit bare spise mere enn hva man trener for å ha skikkelig fremgang. Kutt også ut kardioøkter, den hemmer restitusjonen som du trenger til styrketreningen, du kan også skaffe deg ZMA som du slenger i deg før du skal sove, de fremmer restitusjonen og gir deg en skikkelig god natts søvn. Man kan ikke ha pose og sekk så enten kardio eller styrke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.