Gå til innhold

Tilbakemelding på markløft


Natalie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må ikke sette rumpa så langt ned, da blir det mer en slags knebøy der forsiden av beina tar over. Det skal være hoftene som skyter frem og du må stramme rumpa hardt på toppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke sette rumpa så langt ned, da blir det mer en slags knebøy der forsiden av beina tar over. Det skal være hoftene som skyter frem og du må stramme rumpa hardt på toppen :)

Skal ta det med meg videre! :) Ligger definitivt noe i startposisjonen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Hannepanne her. Er bare hofta som skal brukes på en måte..

.. på en måte..? :huh: Og bare hofta? :p Ikke for å være frekk eller noe, men ikke skriv noe bare for å skrive noe :p

Meeeenjaaa, linker de samme linkene som jeg alltid linker :)

Sett hofta di høyere, spenn opp skikkelig og ha full fyr i bakside lår, lats og korsryggen idet du drar.

Du krummer ryggen din på den siste videoen.. det tyder på at du ikke spenner opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. på en måte..? :huh: Og bare hofta? :p Ikke for å være frekk eller noe, men ikke skriv noe bare for å skrive noe :p

Meeeenjaaa, linker de samme linkene som jeg alltid linker :)

Sett hofta di høyere, spenn opp skikkelig og ha full fyr i bakside lår, lats og korsryggen idet du drar.

Du krummer ryggen din på den siste videoen.. det tyder på at du ikke spenner opp :)

Du har rett.. beklager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

Legg også merke til at i ingen av instruksjonsvideoene ovenfor, så lener de som løfter, seg bakover på slutten av markløft. Mange bros på treningssentre rundt omkring (spesielt de inspirert av kroppsbyggerkultur) lener seg laaaangt bakover etter at de har reist seg opp i markløft. Det har ingen hensikt, og kan potensielt være skadelig for ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...