Gå til innhold

Blogg


Cheesecake

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Whoa! To gode blogger å lese her! Liker korte blogginlegg!

Selv pusler jeg med et litt større prosjekt - begynte som en blog og har fremdeles en bloggfunksjon.Omhandler generelt bare håndstående så er nok svært spesifikt. Alt materiale er skrevet selv, og noe av designet står jeg selv for. Du finner alt fra Artikler - seriøse og humoristiske - til Tutorials og Filmer. Greit lite hobbyprosjekt!

Gjærne kommenter, still spørsmål eller Subsrcibe/like om det er noe som fanyer deres behov.

http://www.on-hands.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid hatt lyst til å lære meg håndstående. Da går det på todolista igjen. Hvis du vil skrive en eller flere artikler om temaet her så er det bare å si ifra :cool:

Der sådde du et fint frø av en Idé hodet mitt ja! Men da håper jeg FitnessBloggen (Forkortes FB? mistenkelig likt et annet kjent nettsted) har en eller annen form for coaching på artikler, mine Norsk-Kunnskaper går ikke under godkjent artikkel-standard haha! Nei men noe må vi få ordnet!

Forresten, så forventer jeg å se nå Håndstående materiell snart. Den forrige personen som fortalte meg at han den satt Håndstående på TO-DO lista endte opp med å gå ned trapper for første gang nå for et par dager siden; På hender! Jeg lar ikke slike ting gå hus forbi! ;):wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg spesielt mye erfaring med å skrive artikler, men jeg tar endel redigering på artiklene om natta.

  • Start med en strukturert liste over innhold og stikkord som skal med
  • Les gjennom artikkelen høyt en eller flere ganger for å luke ut språk som flyter dårlig
  • Bruk lister, bold og de andre tingene for å gjøre innholdet spennende
  • Det viktigste i en sånn artikkel er nok video, bilder og hvor bra metoden er for å lære tingene

Ellers går vi jo ganske grundig gjennom artikler før publisering, og klager absolutt ikke på språk når folk bruker tiden sin på å skrive artikler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i gang her nå Tor. Null problem å komme opp, og har så langt klart å holde meg der i 5 sec. Sitter nå og slapper av litt etter jeg tok i for mye og raste i god fart ned på andre siden.

*små-ler*

Men fem sekunder er ganske imponerende nevertheless.

Nå kommer denne, Pictures or it didn't happend! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...