Jump to content
Espen Espelund

Guide for å slå av epostvarsling når du får svar

Recommended Posts

Forumet sender ut en epost når man får svar på en tråd man abonnerer på, men for de mest aktive medlemmene kan det være greit å skru av.

Slå av epostvarsling

1. Velg instillinger under navnet deres på toppen. Fjern haken ved og motta epost-varsel ved svar.
  2. For å fjerne epostvarsling på de postene man allerede følger: Enten klikk på linken i mailene for å deaktivere eller gå til Fulgte tråder under instillinger, og klikk Vis alle fulgte tråder, merk alle, og velg Deaktiver Epostvarsel

Det er også mulig å forandre mye på hvordan notisene oppe til høyre fungerer, feks å ikke få beskjed der når man får svar, men allikevel se når andre liker eller siterer deg. Disse tingene styrer dere under Varslingsinstillinger.

Har du problemer med å få tingene sånn du vil, spør her så får du hjelp.

Fortsetter under...

Betyr dette at for å unngå epost varsel, man må inn på instillinger og fjerne epost varsel for hver gang man følger en ny tråd?

Betyr dette at for å unngå epost varsel, man må inn på instillinger og fjerne epost varsel for hver gang man følger en ny tråd?

Nei

For 2 dager siden sluttet jeg plutselig å få alle varsler på epost selv om jeg ikke har slått det av. Er det noen grunn til dette?

Merkelig. Har du sjekket spam?

Gjelder det flere?

Haha, faktisk... jeg tenkte ikke på å sjekke spam engang.

men joda, der har du svaret!

gmail hadde plutselig begynt å oppfatte fitnessbloggen som spam, ble kanskje litt i meste laget :D

takk espen! nesten litt flaut at jeg ikke tenkte på det..

har du lyst til å sjekke den andre tråden jeg la ut i dette underforumet? :)

Annonse

Er det en grunn til at jeg får varsel på mail kun fra to eller tre tråder? Dette er også tråder jeg ikke lenger følger... Går det an å velge spesifikke tråder man får mailvarsling om?

Det går an å velge når man følger tråden oppe til høyre. Om man automatisk har slått på følg/epost får man det på alt man svarer på. Se guiden på toppen for å forandre instillingene

Hvordan slår man av varsler på epost? Vil ha varsler når jeg logger inn på fitnessbloggen, men ønsker ikke at de skal sendes på epost. Har leta litt rundt i instillinger uten å finne no særlig der...

Annonse

Guest aaa

Tror ikke det hjelper på trådene du allerede får varsel på...

Guest aaa

Min fylles opp, men jeg går opp på "ikke følg tråden" og så klikker jeg på "følg tråden" og velger uten epostvarsel. Må være en bøg i systemet...

det samme har jeg lurt på!! det klikker for meg! Og fjerner jeg fler haker får jeg ikke nots her inne, og det vil jeg jo...:meh:

Flytta en annen tråd inn hit. Håper de som skreiv det fikk svar på det de lurte på i denne tråden.

Guest aaa

Jeg har 16 sider med tråder jeg følger. Er det mulig å få alle opp på en side og så mulighet for "merk alle"? ;)