Gå til innhold

X-size orginal program


Fjeldmann

Anbefalte innlegg

Har du noe forslag til alternativ til hiptrust (og glute bridge)? Noe lei av å stå mellom markløftere for å kunne få plass til stangen og å jakte på lav nok benk på kveldstid... Der det både er plass og riktig benk får jeg naturligvis ikke lov til å løfte pga klager fra naboene under... (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Fortsetter under...

Annonse

Hmm.. Gjør det noe om man kjører alle fire dagene på rad innimellom?

Om man vil ha med ekstra øvelser for korsrygg (er svak der) hvor skal man eventuelt legge inn det? Eller blir korsrygg tilstrekkelig trent i andre øvelser, som eks planken?

Du skal jo kjøre strakmark eller good morning på den tunge beindagen. I tillegg markløft på siste dagen. Legger du til en kjerneøvelse som abwheel eller plankevariant vil korsryggen få kjørt seg fint den. Bøy styrker jo også korsrygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Må bare spørre om en ting, er det normalt å få mye mindre legger? Leggene mine har minket etter jeg begynte å trene, har alltid hatt kraftige fotball-legger. Men nå er dem og magen blitt mindre,... Mens resten av kroppen har vokst:)

Sikker på at de har blitt mindre, og det ikke at alt annet som er blitt større og de dermed ser mindre ut.

Jeg har for øvrig enda tilgode å se "kraftige" fotball-legger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tenker å begynne med dette programmet til over helgen, men lurer på en ting mtp cardio.

Om jeg tar x-size på mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Kan jeg da ta cardio på onsdag og lørdag eller bør jeg ha fulle hviledager og heller ta programmet på 1,5 uke?

Trenger cardio i treningen siden jeg prøver å gå ned i fettprosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å begynne med dette programmet til over helgen, men lurer på en ting mtp cardio.

Om jeg tar x-size på mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Kan jeg da ta cardio på onsdag og lørdag eller bør jeg ha fulle hviledager og heller ta programmet på 1,5 uke?

Trenger cardio i treningen siden jeg prøver å gå ned i fettprosent.

Tror det skal gå fint med cardio på de dagene, men du bør nok ikke ta programmet over 1,5 uke. Eller vil jeg tro du fint klarer å være passe bra i underskudd med programmet og diettjusteringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

En lite follow up spørsmål. Har bynnt med dette programmet og liker det veldig, men på dag 2 står det oppført Nordic Hams og jeg får ikke gjort dette på studioet så lurte på hvilke andre øvelser som er brukbare alternativer.

Akkurat nå gjør jeg rygghev med tung vekt, og tenker på å gjøre sittende lårcurl som et alt. til hams. Er disse øvelsene noe å holde på, eller er det noe annet som funker bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lite follow up spørsmål. Har bynnt med dette programmet og liker det veldig, men på dag 2 står det oppført Nordic Hams og jeg får ikke gjort dette på studioet så lurte på hvilke andre øvelser som er brukbare alternativer.

Akkurat nå gjør jeg rygghev med tung vekt, og tenker på å gjøre sittende lårcurl som et alt. til hams. Er disse øvelsene noe å holde på, eller er det noe annet som funker bedre?

Gjør det du liker best og ha fremgang, men good mornings kan eksempelvis også være et brukbart alternativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lite follow up spørsmål. Har bynnt med dette programmet og liker det veldig, men på dag 2 står det oppført Nordic Hams og jeg får ikke gjort dette på studioet så lurte på hvilke andre øvelser som er brukbare alternativer.

Akkurat nå gjør jeg rygghev med tung vekt, og tenker på å gjøre sittende lårcurl som et alt. til hams. Er disse øvelsene noe å holde på, eller er det noe annet som funker bedre?

Står vel faktisk, i programmet, hip-thrust/nordic hams.

Altså... kan du ikke nordic, kjør überjokking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står vel faktisk, i programmet, hip-thrust/nordic hams.

Altså... kan du ikke nordic, kjør überjokking.

Hm, hadde håpet å slippe unna denne (føler meg rather silly når jeg gjør den), men om den er det beste alt. så blir det vel jokk-central på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...