jonaspa Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Frokost: Brokkoli Spinat Avokado Gulrot Stangselleri Sitron, appelsin, eller lime Havregryn En dæsj av hver, men litt forskjellig størrelse på dæsjene avhengig av kjøleskapet, som oftest mest dæsj av de to første. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesen Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Fikk mye inspirasjon fra "oppskriften" din men byttet ut avokado og blåbær med Banan og Ananas, Damn <3 så godt det var!!!!!!! - Jordbær - Ananas - Rå kakao - Litt Chilli og Ingefær - Havremelk og Appelsinjuice <3 Spennende mix! Will try! Proaz 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian_B Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Bytte ut yoghurt med masse vaniljesaus var jammen knakande godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortensdatter Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 går mye av her nå. nå måler jeg ikke opp, kaster oppi sånn ca ish til en shaker evt litt mer - Jordbær - Bringebær - Mango - cocos strø - eplejuice Bruker cocos i det meste her. men bruker også - Ananas - blåbær - mango - Bringebær - Frukt yoghurt- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliemo Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Frokostshake til praksis (ettersom jeg ikke orker å spise kl. 6 eller vil stå opp tidligere) - 1 banan - 2-3 dl melk - 20-30g sjokoladeprotein - 20-30g peanøttsmør - Stevia sjokolade Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamilligram Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Jeg bruker nesten alltid samme base på alle smoothiene mine. Smoothieblanding fra Rema 1000 (banan/ananas/mango) i tillegg til yoghurt, havregryn, kokosdrikk fra GoGreen (eller melk) og juice (vanligvis eple). Etter trening bruker jeg også å hive i et rått egg. Varierer ingrediensene som gir mest smak. Mine tre favoritter er disse. Bringebær- og myntesmoothie SmoothieblandingKokosdrikk el. tilsvarendeNaturell yoghurtHavregrynEplejuice el. tilsvarendeBringebærLimesaftFersk mynte Appelsin- og ingefærsmoothie SmoothieblandingKokosdrikk el. tilsvarendeNaturell yoghurtHavregrynAnanasjuice el. tilsvarendeAppelsinSitronsaftIngefær Skogsbær- og vaniljesmoothie SmoothieblandingKokosdrikk el. tilsvarendeNaturell yoghurtHavregrynEplejuice el. tilsvarendeSkogsbærblandingVaniljestang (eller essens) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Når jeg lager pleier det bli sånn: 4ss gresk/tyrkisk yogurt 20g gojibær som har ligget i vann over natten (noen timer funker også) Noen biter tørket dragefrukt 1ss Navitas Naturals granateplepulver 2ss havregryn 2ss chiafrø 1ss hampfrø 30g fryste jordbær 30g fryste blåbær 30g fryste bingebær En godt modnet banan En "dæsj" juice, helst ananas Dette er da frokost/lunch-smoothie ettersom den har endel kalorier. VELDIG god, metter bra og supert næringsinnhold Har også noen ganger tatt oppi en scoop proteinpulver med jordbærsmak. Helt fantastisk godt, men en må være obs på at volumet øker betraktlig om en tar det oppi. Lærte det på den vanskelige måten og vasket smoothie av vegger, gulv og overflater i flere timer:ROFLMAO: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Ikke smoothie, men jeg håper den er godkjent alikevel. FitFish 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Proaz Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Ikke smoothie, men jeg håper den er godkjent alikevel. Men det blir AAAAALLLLLTTTTT for mye sukker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Men det blir AAAAALLLLLTTTTT for mye sukker... Pfft. PWO kalles det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Proaz Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Pfft. PWO kalles det. hahahha, Den e fine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeha22 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 200gr frosne jordbær 30-35 gr vanilje proteinpulver Mælk nok En tur i blenderen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.