Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet

Jeg jobbet som selger av sikkerhetsutstyr til offshore helt frem til igår. Nå skal jeg ha litt fri før jeg begynner som butikksjef, det jeg egentlig er utdannet som :)

Gjest Kenneth Vassli
Skrevet

Jobber som 1.maskinist på en suppybåt i Nordsjøen :) planen er selvfølgelig å bli maskinsjef på båt eller teknisksjef på rigg :)

Annonse

Skrevet

Jeg er egentlig utdannet musiker (bachelor i musikk), endte opp med å jobbe som lærer i 10 år, driver nå eget firma (nettbutikk) og har tenkt å begynne helt fra scratch og ta sykepleierutdannelse til høsten. Gleder meg:D

Skrevet

For øyeblikket så jobber jeg for NOKAS og er del av OSL Serviceteam på Gardermoen så reiser du mye så har du helt sikkert sett meg :)

Utenom det så har jeg jobbet med sikkerhet siden 05 og har nå tenkt på å starte en PT utdannelse.

Skrevet

Jeg studerer journalistikk på første året:)

Jeg jobber også som filmanmelder for Teknologia.no, og som kjøkkenassistent på Levanger Bo- og Aktivitetssenter.

Er også forresten ansatt som bartender/servitør/barista, men har ikke jobba der siden august -11:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...