Gå til innhold

Vanskelig å få i seg nok KCAL!!


GrommiZ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666

Kan jo alltids gå for gainer evt? Jeg ser den med ang penger når det gjelder hvis du skal få i deg MYE. Skal jo være "god" mat også:) og ikke bare junk! Men hvor mye skal du ligge på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pasta, nøtter (herunder peanøttsmør - men det bør være økologisk, som igjen er dyrt, dessverre), olje, brød, melk som tørstedrikke (1,75 L-kartongene med lettmelk er billigst pr liter, tror jeg), fet yoghurt (matyoghurt, tyrkisk yoghurt, gresk yoghurt), egg (18-pk på meny, 35 kr), smør på skiva, first price frokostblanding..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasta, nøtter (herunder peanøttsmør - men det bør være økologisk, som igjen er dyrt, dessverre), olje, brød, melk som tørstedrikke (1,75 L-kartongene med lettmelk er billigst pr liter, tror jeg), fet yoghurt (matyoghurt, tyrkisk yoghurt, gresk yoghurt), egg (18-pk på meny, 35 kr), smør på skiva, first price frokostblanding..

Takk! DU er en engel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå regner jeg ikke med at du vil få i deg kcal for enhver pris? Ellers er det jo "bare" å kjøpe junk.. :p

Augis kom med mange gode forslag!

Pesto og nøtter(ristede er en hel annen verden enn "rå") er genialt for å få opp kaloriene - om man liker det selvsagt ;) I tillegg kan du jo lage endle feite sauser eller bruke creme fraiche til maten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå regner jeg ikke med at du vil få i deg kcal for enhver pris? Ellers er det jo "bare" å kjøpe junk.. :p

Augis kom med mange gode forslag!

Pesto og nøtter(ristede er en hel annen verden enn "rå") er genialt for å få opp kaloriene - om man liker det selvsagt ;) I tillegg kan du jo lage endle feite sauser eller bruke creme fraiche til maten

Nei ikke for enhver pris, prøver så godt jeg kan og spise sunt. aner ikke hva slags sunne varer som kunne gi meg mest for penga, derfor jeg måtte spørre om litt hjelp.. om jeg skulle slengt inn noe usunt, ville det da være optimalt å ta det f.eks til frokost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
Knekkebrød, makrell i tomat og biff går det i..

Kan jo legge vekk knekkebrød og gå for mer "måltider"? F.eks mer mat(som folk nevner ovenfor) havregryn! FTW!

Kom over Helios sine spelt knekkebrød med frø 200g på Rimi idag. 31kr

Ganske dyre men dæven så mye næring de har...

Energi 1803 kJ (430 kcal)

Protein 17,2

Karbohydrater 44,4 g

Fett 18,0 g

Kostfiber 11,2 g

Men dette er jo hele pakken vel? Ikke per knekkebrød?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
Nei ikke for enhver pris, prøver så godt jeg kan og spise sunt. aner ikke hva slags sunne varer som kunne gi meg mest for penga, derfor jeg måtte spørre om litt hjelp.. om jeg skulle slengt inn noe usunt, ville det da være optimalt å ta det f.eks til frokost?

Havregryn+egg osv er knall til frokost vel!+melk! Konge matmons måltid!+ en gainer hvis du er awesooooome?

Tips jeg bruker (mest pga sunnhets greiene) kjøper 2kg kylling 115kr på RIMI. funker fint, men dette er jo ikke akkurat det som er "kcal" i, men funker jo til alle måltider med forskjellige tilbehør! Kan jo for svarte skjære opp og ta på skiven!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel svinge over grensa og kjøpe inn et lass kylling før helga.. kjekt å bo 25min fra svenskegrensa sånn sett...

Det er nok ikke stort å spare på kylling fra Sverige, kalkun derimot.

Du kan jo lage deg en hjemmelaget gainer?

Havregryn, egg, bær, proteinpulver, olje, melk/yoghurt = i blender og drikk :thumbsup: Du kommer raskt opp i 1000kcal pr shake her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...