Gå til innhold

TRAILER | Sterk, blid og dopingfri!


Gjest Am

Anbefalte innlegg

Gleder meg masse til denne er ferdig! Kjenner igjen Hildeborg Juvet, men hvem er de andre som er med?

Dietmar Wolf, Tutta Kristine Hanssen, Tor Herman Omland, Olaf Dahl, Inger Blikra, Carl Yngvar Christensen ++

Vet ikke hvordan de kommer til å vinkle det, men her er det med mange store navn. Dietmar er verdenskjent for sine treningsprinsipper og landslagstrener. Flere av utøverne er verdensmestere, så dette blir nok en dokumentar om veldig mange sterke personer med fremragende prestasjoner, samt innblikk fra for eksempel et forskningsprosjekt vi hadde rundt effekten av belastningsstrikker med mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Jeg vet ikke om en eneste styrkeløfter som kan karakteriseres som 'blid' 100% av tiden. Ofte er styrkeløftere ganske sure, for de har konstant vondt ett eller annet sted. Så det blir litt sånn Elixia-gladmisjonering det der. Sterk, bestemt og dopingfri kunne passet bedre. Det handler lite om å smile hele tiden, men å være mentalt sterk nok til å stå på også når det butter imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om en eneste styrkeløfter som kan karakteriseres som 'blid' 100% av tiden. Ofte er styrkeløftere ganske sure, for de har konstant vondt ett eller annet sted. Så det blir litt sånn Elixia-gladmisjonering det der. Sterk, bestemt og dopingfri kunne passet bedre. Det handler lite om å smile hele tiden, men å være mentalt sterk nok til å stå på også når det butter imot.

Dette er ikke min oppfatning i det hele tatt, hvor kjenner du styrkeløftere fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...