Gå til innhold

Big Bang Theory tråden


Tor

Anbefalte innlegg

Jeg er sånn greit gira på BBT, en av tidenes råeste serier imo. Episode 1 av sesong 5 har blitt/blir sluppet straks (20 null null den 22.09 borte i statene) så gleder jegmeg som en liten unge!

Noen andre som er i samme båt?

Isåfall, diskuter og le litt sammen! :D

dagens godbit, hele sangen fra introen ;) Uvant, men unektelig kul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg har sett alt av det! Blir hekta :)

Hater sangen i begynnelsen da, men det er fordi jeg blir gal av videoen. Den er så rask liksom! Slitsom!

Du blir hekta! Har sett alle fire sesongene, går smertelig fort - som minner meg på det faktum at ikke en eneste episode i serien har sånn "mellomklippsbilder", som ofte viser oversiktbilder av hus etc, det er totalt fraværende og en av grunnen til hvorfor BBT episodene ikke er lengre en 20 min. En av hovedgrunnene til at jeg liker serien (bortsett fra humoren og fantastisk manuskript/story) så er det alle de små detaljene, nerdedetaljene. Unspoken ones

jeg sitter her og skjelver og håper på at neste episode skal lekke ut.. Så får jeg bruke internettrabatten til det kommer på dvd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BBT er fantastisk! Har ikke sett alt (i og med at jeg ikke gidder laste ned/streame), men nesten alt. Tar master i et veldig, veldig nerdete fag på Blindern, og holder til nederst på campus. Og hjelpe meg som jeg kjenner igjen en del av guttas trekk blant de jeg studerer med! (Ikke for det, jeg har sikkert mange av dem selv...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger ute på 1channel.ch hvis du vil streame. Pleier å bruke putlocker sin link, de er det aldri noe tull med.

I dag er jo ny episode av jersey shore ute også!! Valgets kvaler.. se nye episoder eller trening? Tror det blir episoder. Cardio er ikke så viktig uansett! lol!

Whey! godt tips :D

Jeg har akkurat sett episode 1 av sesong 5 nuuuuh! Den lever opp til alle forventing BBT Is back! :rofl: Jeg roflet og lol'et til den store gullmedaljen ;D

BBT er tidenes beste serie! Vi har sett alle sesongene, og venter med lengsel og smerte på mer ... Vi vil ha MER! :thumbsup: MYE MER!

Its OUT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BBT er fantastisk! Har ikke sett alt (i og med at jeg ikke gidder laste ned/streame), men nesten alt. Tar master i et veldig, veldig nerdete fag på Blindern, og holder til nederst på campus. Og hjelpe meg som jeg kjenner igjen en del av guttas trekk blant de jeg studerer med! (Ikke for det, jeg har sikkert mange av dem selv...)

haha! Om du finner en Sheldon, vær så snill å send ham til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...