Gå til innhold

Big Bang Theory tråden


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

(om nessoden ligger uttafor Oslo) wow.. Hvordan klarte du og forville deg til nesodden da? :D

Akkurat dét er moren min sin skyld, hun falt for en Nesodding og dro oss ungene sørover både én og flere ganger. Nå er de forlengst skilt, men det passet meg fint å bli her nede. - Enn så lenge, vel å merke! Håper på å komme inn på universitetet i Tromsø til neste år, av alle plasser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dét er moren min sin skyld, hun falt for en Nesodding og dro oss ungene sørover både én og flere ganger. Nå er de forlengst skilt, men det passet meg fint å bli her nede. - Enn så lenge, vel å merke! Håper på å komme inn på universitetet i Tromsø til neste år, av alle plasser!

Se der ja! Emigreringen tar nye høyder! Hvilken dialekt tasser du rundt med da? Også vil du tilbake til nord?! Jeg skal ærlig innrømme det er fint der oppe og alt det der. Men og bo? Jeg nøyer meg med et sommerhus jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Emigreringen tar nye høyder! Hvilken dialekt tasser du rundt med da? Også vil du tilbake til nord?! Jeg skal ærlig innrømme det er fint der oppe og alt det der. Men og bo? Jeg nøyer meg med et sommerhus jeg

Hahah, ja, de fleste på min alder gjør jo akkurat som deg og rømmer til byen. Faktisk-faktisk så snakket jeg REN oslodialekt i 7-8 år inntil for to år siden. Våknet opp midt på natten og skulle fortelle hva jeg hadde hatt mareritt om, og ordene kom ut på nordnorsk. Har holdt meg til Værøydialekten siden! :D Enn du, har du byttet?

Ja, bare for en periode altså. Har størst sjanse for å komme inn på medisinstudiet i Tromsø, vil foreløpig holde meg i Norge, så sånn får det bli. (selv om jeg skal søke alle plassene i landet) Helt enig om sommerhus, jeg kommer neppe til å bosette meg i nord med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såpass! Behold dialekten.. Sånn Oslo greier har vi nok av, har vi ikke? Spesi og våkne opp og bare pluttselig finne røttene sine ;)

Nei jeg har ikke lagt over, er greit utvannet men jobber med påfyll og vedlikedhold. Vurdere en tur opp snart for å få skikkelig påfyll!

Da skjønner jeg, ikke lett det med skole ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass! Behold dialekten.. Sånn Oslo greier har vi nok av, har vi ikke? Spesi og våkne opp og bare pluttselig finne røttene sine ;)

Nei jeg har ikke lagt over, er greit utvannet men jobber med påfyll og vedlikedhold. Vurdere en tur opp snart for å få skikkelig påfyll!

Da skjønner jeg, ikke lett det med skole ;)

Det tenker jeg også, dialekt er fint :D Ja, fysj!

Du får se å komme deg nordover igjen, utvanning kan vi ikke ha noe av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har jeg sett Peisode 2 og 3 fra den femte sesongen.. Herrejesus!

Den serien blir ikke noe dårligere for å si det slik! her er det bare å kose seg gløgg ihjel!

Fun fact: Sheldon har genser/tskjorte -farge som ofte passer humøret hans ;) Legg merke til når han skifter tskjorte i pesiode to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...