Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, har sååå lyst på! Bruker du de til løping eller til styrketrening? Og jeg ser du bor i Kristiansand - har du kjøpt de der (evt hvilken butikk selger disse)?

Selv om det ikke var rettet til meg tar jeg meg den friheten til å svare. Jeg bruker mine til alt mulig. Har vært på både preikestolen og Kjerag med mine, løpt på alle mulige underlag i tillegg til styrketrening.

Annonse

Åh, har sååå lyst på! Bruker du de til løping eller til styrketrening? Og jeg ser du bor i Kristiansand - har du kjøpt de der (evt hvilken butikk selger disse)?

hovedsaklig til styrketrening, men også til intervaller på mølle, løping i skog og mark:) Jeg kjøpte mine for halv pris på Løpslabbet i sommer :) Man får kjøpt de billig via utlandet på nett også vet jeg :) Mitt beste kjøp ever!

Denne tråden passer helt ypperlig, jeg som tenkte å bytte sko i morgen, men jeg aner ikke i hvilken. Jeg har 8 forskjellige par jeg har lyst på, så har litt vanskelig for å bestemme meg;) Men tenker at jeg burde bytte inn i hverdagssko enn party/sommer sko!.. Eller er du/dere enig? :) Skal bytte de rosa pumps'an, de var ikke i den rosafargen jeg trengte!.. ;)

post-6397-14440835828472_thumb.jpg

post-6397-14440835828725_thumb.jpg

post-6397-14440835828896_thumb.jpg

post-6397-14440835829102_thumb.jpg

post-6397-1444083582932_thumb.jpg

post-6397-14440835829543_thumb.jpg

post-6397-14440835829732_thumb.jpg

post-6397-14440835830234_thumb.jpg

post-6397-1444083583043_thumb.jpg

Annonse

De røde med prikker er veldig søre men..Kork!:p hehe Rosa sandalene også.. Forstår ikke hva greia er med så mye kork?! Var jo det i fjor og..

Haha, heldigvis for meg så liker jeg kork;) men ja, de med røde prikker passer så godt til sommeren ved havet;) er jo en stund til det da..

Jeg er 183 cm, og kjæresten min er 177 cm. Men jeg elsker å gå i høye hæler! Syns det er veldig fint med pumps med platå foran, men det blir litt for høyt for min del. De er jo fort 12-13 cm høye, og da blir jeg plutselig 195 cm. Er ikke så kult å være nesten 20 cm høyere enn kjæresten...

Når vi en gang skal gifte oss, så må han gå med platåsko og jeg gå med lave pumps ;) Sånn at brudevalsen blir litt lettere!!

Jeg er 183 cm, og kjæresten min er 177 cm. Men jeg elsker å gå i høye hæler! Syns det er veldig fint med pumps med platå foran, men det blir litt for høyt for min del. De er jo fort 12-13 cm høye, og da blir jeg plutselig 195 cm. Er ikke så kult å være nesten 20 cm høyere enn kjæresten...

Når vi en gang skal gifte oss, så må han gå med platåsko og jeg gå med lave pumps ;) Sånn at brudevalsen blir litt lettere!!

Jeg skjønner det! Jeg er 166 cm å singel, så kan gå i akkurat så høye sko som jeg vil:D men kjæresten din kan jo gå med innebygd hel i skoene sine når dere skal gifte dere;) ingen som ser det! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...