Mr. Horsepower Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Har vert sånn "snike rundt" type på forumet her en stund, men lurer på å lage meg en loggbok her. Så kan bryte isen med å legge opp bilde av bilen da i det minste BMW E30 M3 DanHe, Camillam, jon321 og 6 andre 9 Siter
Pinglekringla Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Skrevet 6. februar 2012 Har vert sånn "snike rundt" type på forumet her en stund, men lurer på å lage meg en loggbok her. Så kan bryte isen med å legge opp bilde av bilen da i det minste BMW E30 M3 [ATTACH=full]8494[/ATTACH] Åh! Fiine bilen Siter
Viktoria Moen Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Typisk at det er et helt år til jeg fyller atten... Fyyy som jeg gleder meg!! Pinglekringla og Camillam 2 Siter
Pinglekringla Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Skrevet 6. februar 2012 Typisk at det er et helt år til jeg fyller atten... Fyyy som jeg gleder meg!! Know the feeling! Gikk rundt og maste om øvelseskjøring nesten daglig til slutt jeg Siter
xxxxx Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Har vert sånn "snike rundt" type på forumet her en stund, men lurer på å lage meg en loggbok her. Så kan bryte isen med å legge opp bilde av bilen da i det minste BMW E30 M3 [ATTACH=full]8494[/ATTACH] Er du fra Odda eller noe sånt? Mener en kompis av meg på jobben viste meg bilder av den der på padden sin en gang.. RÅ bil! Siter
Mr. Horsepower Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Nei, er nok ikke det, men er i Hordaland da Siter
Olaf G. Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 Fin Alfa. Ikke så lenge siden den lå ute til salgs. Kjører Alfa selv. [ATTACH=full]8390[/ATTACH] Stemmer det, solgte den rett før jeg flyttet hit for å studere. Svein Erik 1 Siter
Mette M Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Min evigvarende Opel Astra -92 modell:cool: ikke akkurat noen sportsbil, men en veldig trofast liten tass! Drømmen er en Pontiac Firebird 1968-ish Ellers blir det mye postbil, siden jeg kjører post i helgene:rofl: Aulin 1 Siter
Aulin Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Kjører noe så kjedelig som en Toyota Carina E Stv. Siter
Preben35 Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Er så etablert at jeg kjører en 2011 Volvo v70.. Ikke så spennende, men veldig praktisk.. Siter
Grasto Skrevet 10. februar 2012 Skrevet 10. februar 2012 Kjører og kjører. Jeg eier hvertfall en Vw Jetta 1991 som har rullet litt over 110 000km. Får kjørt den fra 26. Mars, for da har jeg sonet mine 6 måneder uten førerkort Her er den i sommermodus fra en tidligere eier. Ikke de hjulene jeg har for bilen, men den er nå nogenlunde lik nå også. Litt kosing med lakken så blir den nok like bra igjen ! -Martin- og Pikoflex 2 Siter
xxxxx Skrevet 10. februar 2012 Skrevet 10. februar 2012 Nei, er nok ikke det, men er i Hordaland da Du kjenner ikke Jan Odvar altså? Siter
ØrjanN Skrevet 10. februar 2012 Skrevet 10. februar 2012 Jeg holder på å bygge en banebil samme typen som denne.. Min er helt original, men den kommer til å se noenlunde slik ut Pinglekringla 1 Siter
Gjest Skrevet 10. februar 2012 Skrevet 10. februar 2012 Jeg holder på å bygge en banebil samme typen som denne.. Min er helt original, men den kommer til å se noenlunde slik ut [ATTACH=full]9077[/ATTACH] Nice! Sykt giret på banebil selv.. Tid og penger, altså.. Siter
ØrjanN Skrevet 10. februar 2012 Skrevet 10. februar 2012 Nice! Sykt giret på banebil selv.. Tid og penger, altså.. Hehe, ja det er utrolig dyrt, men jammen meg verdt det! Jeg skal kjøre drifting da hvis du vet hva det er, hva er det du har lyst til? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.