Gå til innhold

Redusere muskelmasse


Anonym111

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 timer siden, Anonym111 skrev:

Jeg har ganske muskuløse legger og lår fra jeg drev med sprint.

Har løpt 45-1t flere ganger i uken i omtrent et år, uten at de har blitt noe mindre.

Noen som skjønner hvorfor jeg ikke ser noe redusering i muskelmassen?? Evt andre tips

Det skal som regel mere til enn folk tror å miste muskelmasse av betydning. 

Men hvorfor vil du redusere muskelmassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, NoBro skrev:

Det skal som regel mere til enn folk tror å miste muskelmasse av betydning. 

Men hvorfor vil du redusere muskelmassen?

Vet du hva som skal til da?

Fordi jeg vil ha slankere bein, nå som jeg ikke trenger så mye muskler lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri opplevd at noen har for store legger/bein som ikke står i proporsjonene til resten av kroppen, men jeg har kanskje hørt hundre damer oppgjennom som klager på at de SYNES de har for store legger/bein. 

Hva med å trene resten av kroppen for å kompensere? Det er iallefall en dårlig ide å være på diett nå, eller bare slutte å trene helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Superspurv skrev:

Jeg har aldri opplevd at noen har for store legger/bein som ikke står i proporsjonene til resten av kroppen, men jeg har kanskje hørt hundre damer oppgjennom som klager på at de SYNES de har for store legger/bein. 

Hva med å trene resten av kroppen for å kompensere? Det er iallefall en dårlig ide å være på diett nå, eller bare slutte å trene helt.

Vil heller miste muskler nå og få litt mer «damete» kropp. Så det å trene resten av kroppen for kompensere er egentlig uaktuelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Superspurv skrev:

Legger er genetisk, så beklager om du får bare tullete svar, men spørsmålet ditt er latterlig. 

Ikke rart du får bedre svar på kvinneguiden, der er vel andelen 100% jenter/damer som er misfornøyd med genetikken sin. 

Og andelen 5% som faktisk har peiling på hva de prater om. Jenter er også notorisk kjente for å ha kroppsbilde som ikke er i nærheten av virkeligheten, så at jenter med forkvaklede kroppsbilde støtter hverandre er ingen overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Superspurv skrev:

Legger er genetisk, så beklager om du får bare tullete svar, men spørsmålet ditt er latterlig. 

Ikke rart du får bedre svar på kvinneguiden, der er vel andelen 100% jenter/damer som er misfornøyd med genetikken sin. 

Det er mulig. Men leggene jeg har nå har jeg bygd opp selv ved trening. Hadde ikke det før. Er ikke fysisk umulig å trene de ned igjen, må bare vite hvordan 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jason Genova har profesjonelle coacher, sponses av Blackstone Labs og flere, de bruker tiden sin på han og det går sport blant coacher, pt`er og div. i kroppsbyggermiljøet i Florida og andre delstater om hvem som faktisk klarer å få fyren i form. Ingen har lyktes så langt, MANGE har prøvd, tross årevis med hard trening, diett, prohormoner og steroider ++

Han stilte i Ruby Championship i Florida (Konkurranse for ikkeproffer) til tross for at han ser ut som et vandrende utedass - Sett i forhold til tiden han har brukt, ressursene folk har lagt ned i han, alle lovlige og ulovlige substanser han har puttet i kroppen, og det faktum at han står på en scene og tror han har noe der å gjøre. 

Men han har bra bein og jævlig bra legger.

Så ja, legger er genetisk, som andre påpeker. 

 

DSC_0303_KVEEGNZXMK.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener knebøy 3 ganger i uka, har et par markløftvarianter, samt beinpress som assistanse, men har chickenlegs som aldri vil vokse :cry:(n)

Så genetikk har mye med det å gjøre. Å ville fjerne muskelmasse skurrer for meg uansett om man er gutt eller jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en rar tråd.....

Slutt å spis så faller muskelen av deg :D om du ikke vil gå ned generelt så slutt å tren bein så går de ned, er ikkenoe magisk med dine bein selv om du har trent de fra før av.

Og til deg som nevner Lord Vader, du vet strengt talt ikkenoe annet enn anekdoter fra nett, du SER jo at Jason ikke følger diettene, treningen og evnt dopingregimet han er blitt tilskrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, suckness skrev:

Og til deg som nevner Lord Vader, du vet strengt talt ikkenoe annet enn anekdoter fra nett, du SER jo at Jason ikke følger diettene, treningen og evnt dopingregimet han er blitt tilskrevet.

Da misforstår du. Hadde Lord Vader fulgt alt som blir lagt til rette for han så hadde tullingen sett bra ut. Alle skjønner at han ikke gjør det.

Poenget er at han til tross for at han ser ut som et dass, så har han bra legger, og det er svært sannsynlig genetisk. 

Lord Vader er veldig glad i alt han kan få gratis, det koster han ikke en kalori å dytte innpå prohormoner som han får gratis fra Blackstone Labs. Treningen hans er veldig av og på, mens dietten hans er som følger: "Så lenge de ikke fersker meg i å spise 3 gang på burger king og dunkin donuts hver dag så har det aldri skjedd"

Like lattis hver gang han blir ferska. De slutter aldri å gi han nye sjanser, idiotien hans får aldri konsekvenser, derfor lærer han aldri, og derfor kommer han aldri i form. 

Men fyren har legger. Mens mange som faktisk ER dyktige som faktisk SER bra ut ikke er i nærheten av å ha legger som han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...