Gå til innhold

Marcus Halberstram

Medlemmer
  • Innholdsteller

    179
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    6

Marcus Halberstram vant dagen sist 2. september 2017

Marcus Halberstram hadde mest likt innhold!

Om Marcus Halberstram

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 24. des. 1990

Nylige profilbesøk

1 711 profilvisninger
  1. vis du vil hebe mindre lår kan jeg anbefale 4-5 måneder i rullestol. Det er ekstremt effektivt. Edit. glemte å legge til denne lenken her som viser effektive måter å miste "gains" på: https://www.tigerfitness.com/articles/post/masturbation-kill-gains/
  2. Jeg har sett på flere programmer menno har mekket for noen av sine klienter. En del av de ligger tilgjengelig her på forumet. Kan nevne tiwas, therese og sigvar (veit ikke hva han heter her). Menno tror jeg satte opp 7x helkropp i uka på therese, 6 på de andre. Nina Ross satte han visst på 2x dagen, 7x uka med helkropp. Så sammenlignet med disse... som menno anser advanced, trener du "lite". Generelt er mitt inntrykk at menno setter opp svært høy frekvens på både treningsøktene og frekvens per muskelgruppe. Det har jo sin naturlige grunn i at dersom du skal nå et høyt nok volum med å tre
  3. Dette er quote fra: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3620094/ Studiet gjaldt gamlinger, men det er referanser til en bøtte studier. "Several studies have investigated the effect of chronic running on muscle fiber size, fat free mass, and muscle strength in young and middle-aged subjects. For instance, Dolezal and Potteiger29 have shown that 20–45 minutes of running at 65%–85% of the maximum heart rate for 10 weeks did not increase 1RM strength for squat or fat free mass in young men. Additionally, Glowacki et al30 reported that 12 weeks of running significantly increased
  4. Kan du svare på spørsmålene jeg stilte? Det er flott at du legger til forskningsrapporter. Det jeg syns ikke er så flott, er at den er irrelevante. Hele premisset for diskusjonen var hvorvidt fire løpeøkter i uka gjorde at du fikk "store muskuløse lår" (som jeg kalte det - "store muskler.. spesielt i beina.." som TS kalte det). Rapporten du så fint har vist til gjelder ikke løping (cycle ergometer training). Den gjelder heller ikke kvinner (seven young (YM; 20 ± 1 yr) and six older men). Diskusjonen i den andre tråden om broscience vs "science" belyser i dette henseende et sentr
  5. Hva er problemet ditt? Jeg skal ærlig innrømme at jeg leste feil. Det beklager jeg. Det er fint noen passer på, slik at et halvt år gamle feil blir rettet opp i. Hvordan kan du tolke det her som at hun IKKE skriver at hun (tror) hun får store muskuløse lår? Er du blind? Nå er jeg ingen expert, men det er helt fullstendig åpenbart ikke du heller. Jeg skal stille deg noen spørsmål. 1. Legger jenter på seg muskler raskt? 2. Gir cardio bra hypertrophy? 3. Gir 4x cardio i uka (uten annen form for styrketrening) bra hypertrophy? 4. Er maratonløpere kjent
  6. Ansiktet mitt blir strammere når jeg sitter på ramma. Sånn ellers har bicepscurls i speilet hjulpet en del.
  7. Budskapet i innlegget mitt gikk deg åpenbart hus forbi. La meg gjøre det helt klart for deg: Dersom man rakker ned på personer for å komme med utdatert "BROSCIENCE" vil det være en fordel at informasjonen vedkommende selv kommer med, er presis. Poenget mitt var at Superspurv i så måte er en fordømt hykler: Treningsforum.no har tidvis vært roten til mye "broscience". Derfor er det rent komisk at en person som fordømmer "broscience" skal vise andre vitenskapens vei ved å kopiere en lite troverdig artikkel, fra et lite troverdig nettsted, og det uten å oppgi kilden. Hvis du ikke ser iro
  8. Når du kaller oss "bois", og viser oss hvordan vi bør gjøre ting, skaper det et inntrykk av at du er hevet over oss og at vi andre burde prøve å være like flinke som deg. Vi kan stille oss følgende spørsmål: Er kunnskapen din bedre enn vår bare fordi du skriker "BROSCIENCE" hver gang noen ytrer informasjon som ikke stemmer med din forutinntatthet? Denne "troverdige" posten din er en kopi av en artikkel fra treningsforum. Hvis du hadde lagt ved linken til artikkelen istedenfor å referere til studiene (som også er kopiert fra artikkelen) hadde vi hatt et bedre grunnlag for å vurdere om inf
  9. "The first is whether the surplus should be eaten every day or only on workout days. So let’s say our intermediate guy is training 4 days/week. Should he eat 120 calories per day extra or 240 extra on training days (and maintenance on the other days)? While you could probably argue this both ways, the time course of protein synthesis, going up after several hours and then peaking at 24 hours (this is often less at the advanced stages) would suggest that keeping calories above maintenance on both days would be the overall better choice." https://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/mu
  10. Jeg dævver. Det er en forskjell på disse to tingene: 1. Hva som er optimalt 2. Hva som er omtrent det samme Mellom de to skiller det ganske mye. Calories are king, macros are queen. Har du de to på plass spiller det andre en mindre rolle. Men det er ikke dermed sagt at det er uten betydning. Jo mer advanced, dess mer er det å hente på marginene.
  11. heheheheh jeg liker denne tråden bedre og bedre
  12. Troller du? Spiller ingen rolle om du spiser sukker eller ikke. Få i deg nok fiber bare så er du good to go. Men dette blir som å prate litt en sekk med potet. 1 dirty day = 4 dager med clean eating rett i dass 1 dag med carb up = lurt
  13. Opp i vekt etter cut hvis du vil ha litt mer muskler. Det spiller ingen rolle om du spiser 110 gram protein eller 150 gram. Så lenge du (kanskje) er over 100 gram er det ett fett. Personlig foretrekker jeg mer carbs enn protein fordi jeg syns godteri smaker bedre enn tørr og ekkel kyllingfilet. Men folk er jo forskjellig.
×
×
  • Opprett ny...