Jump to content

Superspurv

Members
  • Content Count

    329
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Superspurv last won the day on August 14 2018

Superspurv had the most liked content!

About Superspurv

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. kjempebra kostholdsplan, du kommer til å bli en bodybuilder in no time!! Not. Har du lagt sammen hvor mange kalorier i løpet av en dag du spiser? Skal du "brenne fett" så legger deg 10-20% i underskudd (da i forhold til hvor mye du forbrenner). Ellers så forstår jeg ikke hvorfor du skal lide deg gjennom en såpass dårlig diett. Lykke til med å få i deg nok næring av et såpass ensidig kosthold. Og forresten, slutt å slavisk følge kostholdprogram som er ment for bolere.
  2. k9z, føler meg så godt igjen på alt det her. Har venner og bekjente av begge kjønn som tar AAS og framstår som natty. Ser ikke helt hva de vil med dette her(utenom skryt og bli idolisert) utenom at det er per dags dato ulovlig. Ser ikke helt hensikten med at det ble ulovlig i 2013 heller, da de åpenbart ikke har kommet noe lengre på veien om "kampen mot AAS".
  3. Vet du i det hele tatt hva kreatinin er? Hvorfor vil du senke den? Er det bare fordi du ser at verdien er over referansen? .. " Den er typisk høyere hos yngre menn " .. Kutt ut litt av kjøttet i kostholdet ditt, så blir den lavere.
  4. Og kommer dette ut ifra det blå? Snakk med fastlegen og slutt med det du driver med x)
  5. 1. spis mer 2. tren hardere 3 ?? 4. profit Jeg har trent i 7 år og jeg har fortsatt områder jeg også kan forbedre meg på. Man får ikke drømmekroppen på 6 måneder m8
  6. Jau, smart av deg å anbefale fettsuging her. Tosk.
  7. Fullkropp 3 ganger per uke. Ligg 500 kalorier i overskudd hver dag. Det vil gi deg mest gains de 6 første månedene.
  8. Tunge å lette dager kan skilles med at du trener i 3-5 rep området på tunge dager, og 8-12 rep på lette dager. Belastningen over tid bør være den samme.
  9. Vask shakeren mellom hver gang, lol. Eller hell det ferdige blandinga over i et glass.
  10. Det finnes minst tusen triks på internett på hvordan man kan gå ned 3-5 kilo iløpet av et par dager. Google deg litt fram. Engelske søk gir bedre svar.
  11. Hvis du sliter med at du har mye fett på kroppen, så bør du heller lære deg mer om kosthold, istedet for trening. Treningsprogrammet der er helt ok for en boler. For deg er det nesten helt ubrukelig. @NoBro ny bro på forumet
  12. Du skriver: Null stress, har trena før så det er ikke sånn at jeg er helt fersk. Etter å ha lest den tråden her så virker det som du ikke har peiling på hva du driver med.
  13. til frokost spiser jeg et rundstykke :)), et par brødskiver til lunsj.. varmt måltid til middag og frukt til kveldsmat :), det blir ca 2000kcal
  14. Trener du fullkropp 3 ganger per uke får du jo maksimalt utbytte av hver kroppsdel. Så har du 2-3 økter du kan fokusere til utholdenhet. 3 og 4 splitter er bare tull man ikke får noe særlig avkastning av.
×
×
  • Create New...