Gå til innhold

Superspurv

Medlemmer
  • Innholdsteller

    329
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    11

Superspurv vant dagen sist August 14

Superspurv hadde mest likt innhold!

Om Superspurv

  • Rang
    Avansert medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Superspurv

    Kosthold/plan

    kjempebra kostholdsplan, du kommer til å bli en bodybuilder in no time!! Not. Har du lagt sammen hvor mange kalorier i løpet av en dag du spiser? Skal du "brenne fett" så legger deg 10-20% i underskudd (da i forhold til hvor mye du forbrenner). Ellers så forstår jeg ikke hvorfor du skal lide deg gjennom en såpass dårlig diett. Lykke til med å få i deg nok næring av et såpass ensidig kosthold. Og forresten, slutt å slavisk følge kostholdprogram som er ment for bolere.
  2. Superspurv

    Finnes det noe mere patetisk...

    k9z, føler meg så godt igjen på alt det her. Har venner og bekjente av begge kjønn som tar AAS og framstår som natty. Ser ikke helt hva de vil med dette her(utenom skryt og bli idolisert) utenom at det er per dags dato ulovlig. Ser ikke helt hensikten med at det ble ulovlig i 2013 heller, da de åpenbart ikke har kommet noe lengre på veien om "kampen mot AAS".
  3. Superspurv

    Kretanin - Spørsmål

    Vet du i det hele tatt hva kreatinin er? Hvorfor vil du senke den? Er det bare fordi du ser at verdien er over referansen? .. " Den er typisk høyere hos yngre menn " .. Kutt ut litt av kjøttet i kostholdet ditt, så blir den lavere.
  4. Superspurv

    Ck verdier?

    Og kommer dette ut ifra det blå? Snakk med fastlegen og slutt med det du driver med x)
  5. Superspurv

    Redusere fett%

    1. spis mer 2. tren hardere 3 ?? 4. profit Jeg har trent i 7 år og jeg har fortsatt områder jeg også kan forbedre meg på. Man får ikke drømmekroppen på 6 måneder m8
  6. Superspurv

    Genetiske fettdepoter

    Jau, smart av deg å anbefale fettsuging her. Tosk.
  7. Superspurv

    Program for nybegynner

    Fullkropp 3 ganger per uke. Ligg 500 kalorier i overskudd hver dag. Det vil gi deg mest gains de 6 første månedene.
  8. Tunge å lette dager kan skilles med at du trener i 3-5 rep området på tunge dager, og 8-12 rep på lette dager. Belastningen over tid bør være den samme.
  9. Superspurv

    Hva er beste måte å mikse proteinpulver?

    Vask shakeren mellom hver gang, lol. Eller hell det ferdige blandinga over i et glass.
  10. Det finnes minst tusen triks på internett på hvordan man kan gå ned 3-5 kilo iløpet av et par dager. Google deg litt fram. Engelske søk gir bedre svar.
  11. Superspurv

    Skinnyfat

    Hvis du sliter med at du har mye fett på kroppen, så bør du heller lære deg mer om kosthold, istedet for trening. Treningsprogrammet der er helt ok for en boler. For deg er det nesten helt ubrukelig. @NoBro ny bro på forumet
  12. Superspurv

    X-Size programmet spørsmål

    @NoBro Kimtony med ny bruker?
  13. Superspurv

    X-Size programmet spørsmål

    Du skriver: Null stress, har trena før så det er ikke sånn at jeg er helt fersk. Etter å ha lest den tråden her så virker det som du ikke har peiling på hva du driver med.
  14. Superspurv

    Hva spiser dere iløpet av en dag?

    til frokost spiser jeg et rundstykke :)), et par brødskiver til lunsj.. varmt måltid til middag og frukt til kveldsmat :), det blir ca 2000kcal
  15. Trener du fullkropp 3 ganger per uke får du jo maksimalt utbytte av hver kroppsdel. Så har du 2-3 økter du kan fokusere til utholdenhet. 3 og 4 splitter er bare tull man ikke får noe særlig avkastning av.
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her