Gå til innhold

Sammen om vektreduksjon- vektnedgangsbuddy! :)


Koritsi89

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Matsb skrev:

Mandag 31.10 : 110.5kg (litt misvisende da jeg var 109.5 fredagen før)

Mandag 7.11 : 106.9kg -4.6kg 

Fornøyd med ei bunnsolid førsteuke. Ikke like bra som første gang jeg gikk på denne dietten, da gikk jeg ned 8kg på første uka, men en mye større prosentandel av det igjen var jo vanntap.

WoW! Grattis! Det er jo kjempebra! 👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 11/6/2016 at 11.19, Friera skrev:

Årsaken til at jeg reagerer er at for to uker siden var det 70, 1... :p

Jeg er i samme båt, Friera. Hadde en slags fremdriftsplan som jeg henger langt etter. men vi får gjøre det vi kan frem til jul, alle gram ned er jo godt, selvom det ikke blir så mye som vi hadde tenkt i utgangspunktet før jul. ;) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Matsb skrev:

Mandag 31.10 : 110.5kg (litt misvisende da jeg var 109.5 fredagen før)

Mandag 7.11 : 106.9kg -4.6kg 

Fornøyd med ei bunnsolid førsteuke. Ikke like bra som første gang jeg gikk på denne dietten, da gikk jeg ned 8kg på første uka, men en mye større prosentandel av det igjen var jo vanntap.

Gratulerer Matsb, det er jo kjempebra! :)(y) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Koritsi89 skrev:

Jeg er i samme båt, Friera. Hadde en slags fremdriftsplan som jeg henger langt etter. men vi får gjøre det vi kan frem til jul, alle gram ned er jo godt, selvom det ikke blir så mye som vi hadde tenkt i utgangspunktet før jul. ;) Stå på!

Enig.

Har jo en drøm om å nå 95 før 19. des, men realistisk sett er jeg fornøyd om jeg er under 100! men selv om jeg ikke klarer mer enn 102 f.eks. så er det nedgang, å det skal man være stolt av :)

Man kan klage om man legger alt på seg i jula! men før det har skjedd, skal man være fornøyd :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss Betty - going fit <3

Hei hei - har dere plass til ei snuppe til ;-)

Bor i Østfold er snart 44 år , dagens vekt 73,2 tror jeg...og mål er 68 kg. - og rekker 170 cm over bakken eller bortover ;-)

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Miss Betty - going fit <3 skrev:

Hei hei - har dere plass til ei snuppe til ;-)

Bor i Østfold er snart 44 år , dagens vekt 73,2 tror jeg...og mål er 68 kg. - og rekker 170 cm over bakken eller bortover ;-)

Klem klem

Det har vi absolutt! Velkommen skal du være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Betty - going fit <3

Så flott ;-)

Jeg startet i dag , morgenvekt 72,8 - mindre enn forventet.

Merkelig dag ...da jeg forsov meg på toppen av det hele.

Så ble det :

 3 dl youghurt 26 g protein i bilen påvei til skolen  + 2-3 dl vann.( kjører i 55 min )

4 skiver roastbeef , litt paprika og champ stekt i vann + 2 dl. p.max ( ja jeg veit )

Middag : 2 bittesmå biter med indrefile`av okse , asparges - paprika og cham.+ 2 dl vann

Kvelds: 1 banan -  4 skiver roastbeef  - asparges ( stekt med bittelitt olje , s&p )

Drukket 1 boks p.max...

Dag 1 gjennomført...he he..

Det blir spennende å følge dere andre også - vi er jo i samma båten hele hurven

Noen flere fra Østfold her da !??

 

Ser frem til dag 2 - men nå natta for mølla og litt styrke venter på fridagen..

 

Nattiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre falt jeg av lasset disse tre ukene. For mye reisevirksomhet - er jo knapt hjemme. Vet det er dårlige unnskyldninger, men vet jeg bare går rett på snørra om jeg forsøker å presse meg igjennom trening og sunt kosthold. Men kommer sterke tilbake 28. november! :) Så blir det nok en ny runde i januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens vekt: 71,6 kg. Så ned 600 gram. Ikke store endringen på to uker, men alle monner drar ;-) og har trent endel styrke den siste tiden, så lov å håpe at noe er muskler. Føler meg iallefall litt strammere i fisken, og det er jo det viktigste hvordan man føler seg, ikke bare hva vekten viser- tenker jeg iallefall! :-) hvordan går det med dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melder meg inn til tjeneste.

rett over nyttår i år fikk jeg beskjed fra legen att nå må du skjerpe deg, ellers får du diabetes før året er omme, da var vekta 130kg. 

fram til 15.sept klarte jeg få ned vekta til 120kg, så begynte en kompis av meg på lavkarbo, noe som virka og det fristet å prøve selv.

i dag 17. november viste vekta 111.8kg. 

ifølge bmi skalan skal jeg ned til 82kg men DET skjer ikke, sikter på under 100kg og hadde ett hårete mål om å rekke det før 2017, men ser vel att det kan være hardt. 

prøver å få inn 2 spinning timer og hvertfall ei styrkeøkt helst 2 iløpet av uka.  

sommerstid så sykles det ute på landeveien og da gjerne hver dag, såfremst knæra holder. 

 

legen var positivt overrasket når jeg var der forrige fredag da hadde jeg gått ned 18kg siden forrige gang jeg var der :D

 

 

så folkens detta klarer vi!!

Tips til vin hundene her, tørr hvitvin er forholdsvis snilt med kroppen mtp karbs, og skal man flatfylle så er vodka og redbull zero ca 0 karbs det også :) problemet er jo all det sukkersuget kroppen er vandt til når den har drukket :D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny vekt: 71,2 .. så 600g feil vei, MEN jeg har mye vann for nærmer meg menstruasjon, og da pleier jeg å gå opp ca 1,5 kilo... tallet blir nok riktigere neste veiing tror jeg.. :) 

ellers har jeg hatt en kjempegod uke med gode matvalg og gode treningsøkter! Jeg er motivert😄 

 

Velkommen til dere som joiner! Veldig gøy med mange 😄 

Og gratulerer med nedgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at flere joiner! Godt med flere som kan støtte hverandre og dele tips og erfaringer:)

så bra du holder motivasjonen oppe, Mt3, og at du har hatt noen gode dager både mtp trening og mat! Ingenting er jo bedre enn det👍 Og så Blir sikkert en bedre veiing neste uke! ;)

 

Vi har alle våre øyeblikk hvor vi ikke klarer å motstå fristelser, Matsb! Særlig vanskelig når man får det av noen. krysser fingrene for at det ikke utgjør for stor påvirkning på morgendagens vekt😉 Lykke til i morgen, spent på å høre resultatet 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plass til en til her? 😉😊 Jente 33, godt i gang med dietten min, eller min nye livsstil som jeg heller vil kalle det 👌 Veier meg i morgen og rapporterer her. 167 cm og vekten er over 70 tror jeg. Skal bli flinkere til å veie meg, men føler selv at jeg er på rett vei mtp kosthold og trening. Kondisjon og styrke IT IS 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...