Gå til innhold

Sammen om vektreduksjon- vektnedgangsbuddy! :)


Koritsi89

Anbefalte innlegg

Går det bra med dere her inne? 😁💪🏻 Jeg klarer meg veldig bra fortsatt, trener og spiser det som jeg skal 👌🏻 En god følelse er når jeg klarer å takke nei til DEN kakebiten på jobben, er sykt glad i søtt 😩 I morgen blir det ellipsemaskin og styrke før kveldsjobbing, musikk på full guffe funker det 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går det greit. Bortsett fra at jeg er dårlig på aktiviteten min her på forumet da! Har vært så mye i det siste, med mye jobb, trening, planlegging av flytting osv! Men skal skjerpe meg nå!;) Noen dager med noen utskeielser forrige uke, men de var planlagte og fikk lagt inn mye ekstra aktivitet, så troe ikke set gjorde så mye. Velten viste i dag 70,8 som er 800 gram mindre enn sist. Håper å fortsatt kunne klare målet om 68 før 23. Desember, men spørs. iallefall 69;) har trent endel styrke den siste tiden og merker og ser at jeg blir sterkere, og det påvirker jo vekten også:) og i dag tok jeg på meg en bukse jeg ikke har brukt på noen uker og den var betydelig løsere i livet og lårene 👍 Elsker den følelsen! 😃👏 så bra følelse første dag i desember iallefall, men blir spennende å se hvordan det går med alle fristelser på jobb fremover, julebord, selskaper osv. Mye som skjer i desember! Men skal fortsette å trene 3-4 ganger i uken frem til jul, det er målet. Skal reise til en venninne i Stockholm i Helgen, så der kommer vel de første utfordringene, men skal prøve å begrense meg! Skal tenke på dere og mitt prosjekt og la det motivere meg😉😃 i dag skal jeg trene styrke og kanskje en kort joggeøkt til oppvarming! Blir deilig etter en treningsfri dag i går! 

Hvordan går det med dere andre? Heia oss, og god første desember 😊🎅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere andre er som klarer å holde dere i gang! Jeg vet ikke hva som skjer med meg, men jeg merker utfordringene øke på veldig her.. treningen er ingen problem.. den har jeg veldig god motivasjon og rutiner på, men det der denne maten! Jeg klarer ikke si nei.. denne uken har jeg blitt tilbudt boller og sjokolade og marsipan i haugevis og jeg har takket ja til alt😔 Jeg sitter her veldig frustrert for det er kjempe ødeleggende:/ jeg kjøper ingeting sånn selv, og planlegger alle måltidene mine ned til hver minste detalje... men det er disse fristelsene... jeg må bli sterkere i viljen! Nåværende vekt= 71,1 altså 200g opp... null overraskelse der, og alt i alt så gmhar det ikke skjedd noe særlig med fremgang... men jeg gir ikke opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese oppdateringer her 😁 1. desember idag, og fristelsene kommer på løpende bånd nå 🍰🙄 Jeg skal prøve så godt jeg kan å heller planlegge utskeielser, men med måte. Kan ikke si nei takk hele desember 😉 Jeg trener nå fem dager i uken oftest. Er veldig fornøyd og motivert. Merker det på klærne også, men fortsatt må noe bort, eller strammes inn mer 😋 Jeg kombinerer styrke og kondisjon fortsatt, trenger begge deler 😉💪🏻 Magen er mitt "problemområde". Blir så frustrert og håper jeg klarer å miste det meste der 😇 Hva er deres "problemområde"? Noen gode tips til meg? 😍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er tilbake! Kjører 3 uker full guffe før jeg tar velfortjent ferie. Har vært råflink de siste fire dagene!

De tre ukene i Oslo hadde jeg dessverre ikke hatt sjans til å trene/ gå ned i vekt, så føler jeg gjorde riktig valg. Men blir nok 2-3 mnd igjen med slanking fra midten av januar av...

Æsj, kunne ønske det var noen her jeg bodde jeg kunne gjort dette sammen med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag i går, valgte å ta treningsfri og heller ordne huset litt til helga ☺️ Kroppen var sliten og da lytter jeg til den. På jobb startet det med fristelser av nybakte julekaker og twist 🙄 Jeg bestemte meg for å kose meg i går, smakte på flere ting. Idag er det tilbake til strenge rutiner, trening og ikke utskeielser 💪🏻😉 Jobb igjen i ettermiddag, så her fylles alle timene 😁 Planer for helga dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på trening straks, og planen for lørdagskos er pepperkakebaking med ungene inkludert smaking 😊 Men selvfølgelig med måte 😅 Jeg har klart meg bra de siste dagene, og jeg gikk på vekten i dag fordi jeg følte for det :p den viste 69,5... jeg pleide å ha veiedag på lørdagene før, og lurer på om jeg skal starte med det igjen :p det var veldig motiverende å se det tallet på vekten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mt3 skrev:

Jeg skal på trening straks, og planen for lørdagskos er pepperkakebaking med ungene inkludert smaking 😊 Men selvfølgelig med måte 😅 Jeg har klart meg bra de siste dagene, og jeg gikk på vekten i dag fordi jeg følte for det :p den viste 69,5... jeg pleide å ha veiedag på lørdagene før, og lurer på om jeg skal starte med det igjen :p det var veldig motiverende å se det tallet på vekten! 

Bra at du e fornøyd! hvor mye ned er det fra sist?

Føler og ser at jeg har gått ned mer enn vekta har vist de siste ukene.. sikkert fordi jeg har vært så stressa osv.. så er ekstremt spent på vekta på mandag. Må bare holde meg unna fristelsene i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Matsb skrev:

Bra at du e fornøyd! hvor mye ned er det fra sist?

Føler og ser at jeg har gått ned mer enn vekta har vist de siste ukene.. sikkert fordi jeg har vært så stressa osv.. så er ekstremt spent på vekta på mandag. Må bare holde meg unna fristelsene i helga.

Jeg veide meg på torsdag, og da var vekten 71,1... så siden da er det 1,6 kilo, så det er nok mest vann.. men lurer på om torsdagene er en dårlig veiedag.. kanskje det er noe i mine rutiner osv som gjør at jeg har mye vann i kroppen den dagen.. jeg aner ikke... for vekten har vært kjempeustabil, så det kan kanskje forklare litt... jeg prøver igjen neste lørdag og ser da :) men 69,5 er jo 1,4 kilo minus fra vekten jeg startet med, så da skjer det kanskje noe likevel ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgerapport er vel på sin plass 🤗 Har klart meg med kun fredag som utskeielsesdag, sto over kaker og sjokolade både i går og idag på jobb 😇👌🏻 Trente på ellipsemaskin i går før jobb, forbrenner 270 kcal ca på 30 min, gjennomsnittspuls på 155 sånn omtrent. Elsker pulsklokka mi 😍😁 Idag ble det 30 min ellipsemaskin og styrke etterpå med treningsbånd og kettlebells. I morgen må jeg trene på treningssenter tenker jeg da jeg må kjøre styrke på overkroppen med enkelte apparater. 

Lykke til med veiing dere 👌🏻😁 Jeg må prøve å huske på det jeg også 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.12.2016 den 2.05, Matsb skrev:

Sprakk :( ble lavkarbocheesdburger.. 2 skiver cheddar.. skikkelig burgerdressing og 250g karbonadedeig. rødløk, tomat og masse crispisalat og en dæsj ketchup... feelin sooo guilty

20161203_201849.jpg

Dette ser jo helt fantastisk ut! Og det ser absolutt ikke ut som det jeg betegner som "sprekkemat" :p tror ikke du skal ha så veldig dårlig samvittighet over denne! Hvordan har det gått med deg og veiingen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen min har vært en av de beste på lenge...:D i dag føler jeg meg bra! Den veiingen på lørdag gjorde virkelig susen på motivasjonen! I kveld skal jeg på spinning😄 

Så flink du har vært LISA! Pulsklokke er veldig gøy! Jeg har en helt enkel fra polar som jeg kun bruker på trening... men har skikkelig lyst på den nye Fitbit 😅 Ønsker meg til jul :p noen som har den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mt3 skrev:

Dette ser jo helt fantastisk ut! Og det ser absolutt ikke ut som det jeg betegner som "sprekkemat" :p tror ikke du skal ha så veldig dårlig samvittighet over denne! Hvordan har det gått med deg og veiingen i dag?

Det gikk... 102.9kg så ned 0.7kg... 2kg på 3 uker.. ikke akkurat de resultatene jeg hadde ønska meg med 0.7, 0.6 og 0.7kg ned pr. uke, MEN igjen, så skylder jeg på stress, breakup og eksamensperiode. Har rett og slett ikke sovet/slappet av nok.. og da har det vært vanskelig å holde seg innafor det kostholdsbudsjettet man hadde satt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg! Synes du har vært veldig flink som klarer å ha så stabil nedgang i en sånn situasjon... :) selv om jeg forstår at det kan være skuffende, når målet er så mye høyere... heldigvis så er det du går igjennom, noe som går over! Håper du får litt bedre søvn og litt mindre stress i tiden fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2016 den 13.37, Mt3 skrev:

Helgen min har vært en av de beste på lenge...:D i dag føler jeg meg bra! Den veiingen på lørdag gjorde virkelig susen på motivasjonen! I kveld skal jeg på spinning😄 

Så flink du har vært LISA! Pulsklokke er veldig gøy! Jeg har en helt enkel fra polar som jeg kun bruker på trening... men har skikkelig lyst på den nye Fitbit 😅 Ønsker meg til jul :p noen som har den? 

Hvordan gikk spinningen? 😁 Trente ikke i går, rolig dag selv om det ikke var planen 🙄 Ble så mye annet som kom i veien før nattevakten. Idag har jeg hatt en skikkelig "dagen derpå dag" 😴😩 Føler meg i ørka, presset meg gjennom lett oppvarming og fire styrkeøvelser før jeg ga meg. Stuptrøtt og tung i kroppen etter nattevakten, liker ikke å føle meg sånn. Satser på mer energi i morgen 💪🏻😆 Fri og må trene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, L_I_S_A skrev:

Hvordan gikk spinningen? 😁 Trente ikke i går, rolig dag selv om det ikke var planen 🙄 Ble så mye annet som kom i veien før nattevakten. Idag har jeg hatt en skikkelig "dagen derpå dag" 😴😩 Føler meg i ørka, presset meg gjennom lett oppvarming og fire styrkeøvelser før jeg ga meg. Stuptrøtt og tung i kroppen etter nattevakten, liker ikke å føle meg sånn. Satser på mer energi i morgen 💪🏻😆 Fri og må trene. 

Spinningen gikk bra den :) følte jeg fikk tatt meg skikkelig ut.. jeg går alltid på den spinningen om mandagene, så den er fast på treningsplanen :) i dag har jeg fri, og skal snart på trening.. tenkte å ro litt før jeg begynner med styrketrening igjen :) jeg hadde en sånn "dagen derpå dag" i går... gikk å la meg 21.15 :p flaks for meg, så kom den dagen på en av de dagene jeg ikke trener :) jeg tenker at om du har en sånn dag, så er det kroppen som forteller deg at den trenger hvile.. og da trenger man ikke presse på noe.. best å bare lytte til kroppen og heller komme sterkere tilbake, når du har fått hvilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...