Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flakkis er nordlenning :D, og har en imponerende markløftrekord som jeg misunner sterkt!

Heom har en utrolig fin kropp, og hver gang det kommer opp et bilde i loggen hennes (Im a stalker) blir jeg grønn av misunnelse (beundring) ^^,

Også virker hun som ei grepa dame :)

Annonse

Asle Bøe skriver særdeles gode artikler :) Og har sarkasme på plass der det passer seg, det er igrunnen ganske sjarmerende :)

Føler jeg frarøvet Silje for godord med min iver etter å skryte over alle de forskjellige muskeltypene til Asle, og om det er noen som virkelig fortjener skryt så er det henne! Råsterk, råflott, og trener som en helt tross skader :)

Heom fortjener nordlendingpoeng hun også! :D

Bra benk og bøy(jeg får ha som mål å ta deg igjen!) , og jeg er sikker på at hun gruser markrekorden min hvis hun går inn for det!:cool:

...og blir litt sjalu når du sier at du ser smådvask ut og likevel ser ut som om du hadde bouncet rett opp igjen hvis du hadde gått på ræv:meh: (kortversjonen: altså, VILKEN röv!)

Heom fortjener nordlendingpoeng hun også! :D

Bra benk og bøy(jeg får ha som mål å ta deg igjen!) , og jeg er sikker på at hun gruser markrekorden min hvis hun går inn for det!:cool:

...og blir litt sjalu når du sier at du ser smådvask ut og likevel ser ut som om du hadde bouncet rett opp igjen hvis du hadde gått på ræv:meh: (kortversjonen: åltså, VILKEN röv!)

Du har snart tilgang til alt i felleskatalogen.

Du tar mer enn meg i de tre store, og er større.

Foreløpig.

Med tanke på at eg berre periode trener er det imponerende at du ikkje har tatt meg igjen i styrke. Viss du vil bli større er det berre å ete meir. Man blir ikkje 116kg av å sniffe appelsinskall.

Men du virker allikevel som ein grei fyr.

Annonse

Siden Tuba og Asle har bestemt seg for å ha showdown i tråden, og jeg ikke vet hvem som har svart sist innen jeg er ferdig til å skrive (og jeg gidder sannsynligvis ikke redigere), får det bli til begge to:

Tuba har en unik gave når det gjelder formuleringsevne, og det uten smileyer. Har dog observert et skriftlig uttrykk for latter ved en anledning. Men pokker da, av alle positive ting er det altså verdt å trekke frem at jeg om noen år har kan skrive ut gyldige resepter?

Asle skriver j*vlig bra! Han har også vist seg som en habil videoblogger. Men jeg vet ikke helt hva jeg synes om at du benker i knebøyracket:meh:

Flakkis vet hva man skal bruke et knebøystativ til!

Asle er god med komplimenter.

Flakkis virker som ei snill lita snelle. (som ikkje skjønner kor praktisk det er med tilgang til feslleskatalogen, heile ønskelisten min til jul er hentet derifrå.)

Asle er god med komplimenter.

Flakkis virker som ei snill lita snelle. (som ikkje skjønner kor praktisk det er med tilgang til feslleskatalogen, heile ønskelisten min til jul er hentet derifrå.)

Tuba er utrolig morsom, og jammen meg sterk også. :huh:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...