Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Følte at jeg drepte tråden litt da jeg svarte her :rofl: Sååe jeg bare gjemte meg igjen :p:blush:

.....

Ann Katrin er en skikkelig gledesspreder på forumet, og virker som en utrolig koselig jente :)

Haha, ingen som vil svare deg? :p Etter å ha sneket i loggboken din, Pinglekringla, ser jeg jo at du har vært kjempeflink med vektnedgangen din! Seks kg på én måned er virkelig bra. Blir spennende å følge med videre :)

Haha, ingen som vil svare deg? :p Etter å ha sneket i loggboken din, Pinglekringla, ser jeg jo at du har vært kjempeflink med vektnedgangen din! Seks kg på én måned er virkelig bra. Blir spennende å følge med videre :)

Hihi :blush: Nei virker som om jeg må holde meg unna sånne tråder hvor andre må prate pent om meg ass :rofl::oops: Men takk for at du redda meg ut av stillheten;):D Koselig :D

(Også denne teller ikke.. Så alle som vil prate om goodstuff slipper å ta med meg :D:p Skal ti still med meg herfra ;):blush:)

• 1 måned senere...

Pinglekringla er super sosial på forumet og har et mot når det kommer til det å be ut folk på date som er er helt rått! :p

Farger alltid opp trådene med et sjokkraid med smiley og skriver på en måte som får flertallet til å dra på smilebåndet:)

Annonse

Annonse

• 1 måned senere...
Velvet har et kjempefint smil på bildet og skriver mye interessant her inne :D

Har masse rosa tall og nye perser i loggboka si:) Og flink til å jobbe hardt på trening :D

Tenkte det var på tide å få gang på denne tråden igjen :thumbsup:

Admira = admirable! Hun er helten min fordi hun tar over 20 chins :D Også ser hun fantastisk bra ut :)

Jeg har sitti her og bare sett på profilbildet ditt en stund nå, fordi du hadde så UTROLIG fin rumpe!!!! :o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...