Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fortsetter tradisjonen og suksessen med å adoptere bort fitnesskatter.

Una, Janus og June.

Svart, svart, svart og hvit.

Alle fra søppeldynga.

Adopteres bort ferdig kastrert, chippet, vaksinert og ormekurert til en billig penge om ca ti-elleve uker. Det er fullstendig håpløst å ta bilder av dem foreløpig, siden alle er svarte (selv om June er litt hvit også), og de ligger bare sammen i en svart klump. Dessuten har de akkurat åpnet øynene og er ganske stygge. De er ganske fløffy nå, men jeg tørr ikke si noe om de blir langhåra eller korthåra ettersom vi ikke aner hvordan mor eller far ser ut, og babypels av og til lurer meg.

Tor og Brokkoli stiller som ufrivillige referanser for hvor fantastisk zøte og znille kattunger jeg oppdrar. Alle mine reserveavkom er godt sosialiserte, ganske oppdragne til barn å være og veldig vant med håndtering og stell, så alle på hele fitnessbloggen kan trygt anbefale kattedamen til alle som ønsker seg en puzetatt. (Puzetattene må dog få lov til å være utekatter der de flytter, da de fleste puzer liker seg best ute med sommerfugler og blomster).

[ATTACH]165887[/ATTACH]

post-11926-14441006242997_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34256-kittens-v3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja beklager, formulerte meg litt feil - vet at det koster litt :)

Jeg har nok dessverre ikke mulighet, jobber såpass mye at får ikke så mye tid + av og til borte i helgene :/ de klarer seg vel ikke alene i flere dager?

Hadde en venninne med sin datter som hadde veldig lyst på katt! De jeg tenkte å spørre /) Men hun hadde kommet frem til at kanskje er for mange helger borte + bor i tredje etasje - da blir det vanskelig å slippe ut katten?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34256-kittens-v3/#findComment-1158738
Del på andre sider

Annonse

Ja beklager, formulerte meg litt feil - vet at det koster litt :)

Jeg har nok dessverre ikke mulighet, jobber såpass mye at får ikke så mye tid + av og til borte i helgene :/ de klarer seg vel ikke alene i flere dager?

Hadde en venninne med sin datter som hadde veldig lyst på katt! De jeg tenkte å spørre /) Men hun hadde kommet frem til at kanskje er for mange helger borte + bor i tredje etasje - da blir det vanskelig å slippe ut katten?

3.etg ingen hindring - katter lærer når de kommer ut og inn! :) Ofte vil naboer hjelpe til dersom katten står på døra, men av de jeg kjenner i blokk med katt, "vet" katten at den går ut kl 07 og inn kl 17 ;) Fravær er litt annerledes, to dager er "maks" før naboer e.l må innom å mate. Så fremt de får mat/dorens av naboer, klarer de seg 2-3 uker før de trenger mer kontakt :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34256-kittens-v3/#findComment-1158930
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...