Gå til innhold

Mangler 5kg


_an

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et mål om å gå ned fra 55 til 50kg innen 1. juli, eller jeg hadde ettersom jeg ikke lenger vet om dette er mulig med tanke på tiden jeg har til rådighet.

Jeg trener styrke 4 ganger i uken etter oppsett fra PT. Avslutter også økten med kort intervall trening.

Jeg spiser sunt, har mål om 1650 kcal - men dette er noe jeg sjeldent greier. Jeg prøver derimot å få i meg 145g karbohydrater og 80g fett og proteiner. Men vekten stagnerer, jeg kommer meg ikke lenger ned enn 55 kg og ikke lavere enn fettprosent på 20.

Jeg vurderer å kjøre på med en detox jeg har lest mye positivt om for å kickstarte noe. Men jeg skjønner jo at det ikke kommer til å hjelpe meg veldig mye på veien mot 50kg.

Noen som har noen tips? :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare er mål jeg har satt meg, igrunn. Fordi jeg vil gå ned litt ekstra, føler jeg har litt mye å ta av, spesielt rundt hoftene.

Jeg startet med ordentlig trening 4 ganger i uken i mars og har gått ned 3kg, men stopper der. Er 1.64 høy.

Har lest mye bra om Cleanse 9 fra Forever Living?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare er mål jeg har satt meg, igrunn. Fordi jeg vil gå ned litt ekstra, føler jeg har litt mye å ta av, spesielt rundt hoftene.

Jeg startet med ordentlig trening 4 ganger i uken i mars og har gått ned 3kg, men stopper der. Er 1.64 høy.

Har lest mye bra om Cleanse 9 fra Forever Living?

Greit nok at Forever har endel som kan være greit nok, men som sagt - spar pengene dine! Du er like høy som meg og du har ingenting å vinne på å skulle gå videre ned i vekt. Jeg vet selv hvordan det 'jeg har så mye fett på hoftene' ser ut ;) Jeg ville heller fokusert på å bygge meg en sterk kropp, spise mer enn det du gjør, for det er ganske så lite. Send meg gjerne en pm om du ønsker å utdype mer, høres veldig kjent ut den tankegangen din, så det skal vi få ryddet opp i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel egentlig min tidligere PT som fortalte meg at målet mitt bør være 50kg. Dette er jo noe jeg stusset på ettersom jeg syntes det var lite. Etter det har det blitt til at jeg har begynt å tenke at jeg bør gå ned til 50 kg. Jeg er jo ikke på noe som helst måte feit eller dvask i den forstand, men jeg syntes det ligger litt mye rundt hoftene som jeg kunne tenkt meg å få bort. Men jeg vet jo at punktslanking ikke fungerer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig min tidligere PT som fortalte meg at målet mitt bør være 50kg. Dette er jo noe jeg stusset på ettersom jeg syntes det var lite. Etter det har det blitt til at jeg har begynt å tenke at jeg bør gå ned til 50 kg. Jeg er jo ikke på noe som helst måte feit eller dvask i den forstand, men jeg syntes det ligger litt mye rundt hoftene som jeg kunne tenkt meg å få bort. Men jeg vet jo at punktslanking ikke fungerer..

Vel, nå veit jeg ikke hvor høy du er. Så det er vanskelig å skaffe seg et omtrentlig bilde på hvor du er.

Det kaaan jo hende du er 150 høy.

Men; PTer skal i utgangspunktet være svært forsiktige med å si hvilken vekt en klient skal ligge på.

Vet ingenting om PTen din, men de færreste PTutdanninger har noe særlig, hvis noe, fokus på dette aspektet med kropp.

Du har leid noen som, i utgangspunktet, skal kunne hjelpe deg med trening og treningsprogram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 164 :) Jeg har fått alt av kostholdstips og treningsplan av henne, men går ikke mer ned uansett. Hun er ganske kjent PT, så jeg har trodd at hun derfor også vet hva hun snakker om(n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don't do it! Fokuser på å spise nok og bra og tren godt, og det ekstra du føler du har rundt hoftene vil gradvis jevnes ut og du vil se slank og sterk ut.

Hvis du velger å gå lavere på kalorier for å slanke vekk 5kg du ikke behøver å miste, så vil jeg garantere deg at ditt kroppsyn ikke akkurat vil bedres, ei heller kroppsfasongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...