Gå til innhold

Barbering av hår på brøstet???


R.Gorbag

Anbefalte innlegg

Gjest =xXx=
Voksing var en god ide ja! Hårene var blitt så lange at de stakk opp av t-skjorta og kilet meg på haka når jeg taster på PC-en så jeg måtte jo gjøre noe! Grå krøllete brøsthår står dessuten ikke saerlig høyt I kurs blant jentene her hvor jeg bor. Ikke skjegg heller forresten!

Hmmm, hva med å farge håra på brøstet da, er det mulig???

Go for it! Gjerne i en psykedellisk kombo med lilla, grønt og blått;) yeah man!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv enorm hårvekst overalt bortsett fra ryggen merkelig nok. Kommer vel der og. Jeg prøvde for 2 år siden å barbere leggene meget spontant etter et innfall under TDF. Det så latterlig dumt ut med helt shava legger ettersom det ble et sykt markant skille på overgang lår og legger. Jeg tok derfor lårene og. Neste problem ble da at overkroppen er like hårete som lår og legger var, dermed røyk den og. Det var så ille at armer også var oppe til vurdering. De ble kun stusset. Den sommeren trente/gikk jeg i bukser og t-skjorte til skjeggstubbene hadde grodd ut igjen på kroppen. Jeg følte meg helt jævlig rett og slett. Angret som en hund umiddelbart. Jeg kommer aldri til å shave/stusse noe som helst igjen enda jeg i en alder av 23 år har hår som stikker godt opp av kragen allerede. Synes forøvrig det ser dust ut når folk shaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så mener jeg at gutter/mannfolk SKAL ha hår på brøsta og da mener jeg ikke så det ser ut som en skog men så det ser høvelig greit ut. også må jeg bare si at har du skjegg, SPAR DET... Ingenting så er mer kjekkere en en gutt/mann så har skjegg, ink og muskler:love::oops:.. Tror det er flere så faller for den biten faktisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig så mener jeg at gutter/mannfolk SKAL ha hår på brøsta og da mener jeg ikke så det ser ut som en skog men så det ser høvelig greit ut. også må jeg bare si at har du skjegg, SPAR DET... Ingenting så er mer kjekkere en en gutt/mann så har skjegg, ink og muskler:love::oops:.. Tror det er flere så faller for den biten faktisk:)

Blir vel det samme som å si at alle damer skal ha store pupper.

Noen er født med det, andre ikke.

Ifølge deg så er ikke vi som aldri har hatt hår på kassa MENN.

Skal vi da ta transplantasjon med å flytte hår fra ekle steder å plasere det på brøste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel det samme som å si at alle damer skal ha store pupper.

Noen er født med det, andre ikke.

Ifølge deg så er ikke vi som aldri har hatt hår på kassa MENN.

Skal vi da ta transplantasjon med å flytte hår fra ekle steder å plasere det på brøste?

Om du ikke har hår på kassa så er ikke det noe problem akkurat.. Har du ikke mulighet for å få hår der så får det jo bare være - ikke noe du kan bestemme selv :))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer ikke kassa, da jeg ikke gidder og kona ikke har noen sterke preferanser. Hadde hun foretrukket glattbarbert hadde jeg nok gjort det. Jeg ser ikke på det som spesielt umandig å gjøre en liten innsats for innta en fremtoning som behager ens partner og gjør henne vellystig - snarere tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mer som at kvinner som sminker seg, og ellers er opptatt av hvordan de ser ut, ikke er ekte kvinner. ;)

Ekte kvinner har hår under arma, og fjonbart ♥

Nå følte jeg meg som en skikkelig fake. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...