Gå til innhold

Spis naturlige råvarer


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke vanskelig å spise rent, men det er veldig lett å spise "skittent". Og veldig godt en gang iblant. Alt i alt handler kosthold om moderasjon. Du trenger ikke spise alle måltidene dine på McDonald's og Bislet Kebab, men du dør ikke av å stikke huet innom en gang iblant heller, om det er noe du er fysen på.

Du må finne en fremgangsmåte som gjør at det blir en livsstil og ikke en midlertidig endring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanskelig å spise rent, men det er veldig lett å spise "skittent". Og veldig godt en gang iblant. Alt i alt handler kosthold om moderasjon. Du trenger ikke spise alle måltidene dine på McDonald's og Bislet Kebab, men du dør ikke av å stikke huet innom en gang iblant heller, om det er noe du er fysen på.

Du må finne en fremgangsmåte som gjør at det blir en livsstil og ikke en midlertidig endring.

Det er sant. Av og til er det veldig godt og enkelt å slurve litt, men det er snakk om å spise naturlig, rein og sunn mat. Og det burde være en livsstil :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt småkvalm :meh: Skjønner ikke hvorfor folk synes det er vanskelig å spise "rent"! Synes ren, hjemmelagd mat er mye bedre uansett :D

Det beste er å lage maten selv, helt enig. Da kan du putte oppi det du vil og du vet stort sett hva det inneholder om en holder seg til ordentlige råvarer:D

Men det er mye i maten vi spiser idag som er "sunn" som inneholder saker og ting som vi sansynlighvis ikke ser resultatet av før om noen generasjoner:thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I de periodene jeg spiste toro gryterett og andre halv preparert mat var det denne typen mat jeg foretrakk på smak. Nå som lager det aller meste fra scratch foretrekker jeg denne typen mat. :)

Angrer som oftes når jeg har kjøpt meg en hamburger og tatt den første biten. Smaken er ikke verdt kaloriene. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir meg lyst på vaniljekremfylt berlinerbolle. :thumbsup: Bare ti hundre tusen kalorier i sånn.:thumbsdown:

Jeg har forøvrig tro på at man kan spise halvfabrikata fra tid til annen, men det er forskjell på en toro gryterett og nuggetsene fra maccern, som knapt nok er kylling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare legge ut denne her:

http://docakilah.wordpress.com/2011/05/11/can-you-guess-what-mcdonald’s-food-item-this-is/

Her ser vi hva vi får som skal være sunt. Jeg har tro på å spise det som er naturlig og ikke rosa kylling nuggets fra McDonald`s :eek:

Hvem er det som få det der servert og blir fortalt at det er sundt? Jeg har aldri hørt at det er noe 'sundt' med noe fra mcdonalds.

Jeg kan se for meg at de som sier at pizza er en grønnsak kan finne på og fortelle folk noe sånt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...