Gå til innhold

Orgasme på trening


Aicha87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gå legg deg, Tiwas. Klokka er 04:55. AAAAAAAAAAAAALTFOR tidlig for griseprat :D

Aldri for tidlig for griseprat! Og...altså...jeg er inne i tråden fordi jeg er vilt misunnelig! Det nærmeste jeg har kommet noe som helst som jentene beskriver her er en halvveis avrevet glute og noen skulderproblemer. Hadde jeg vært vilt masochist hadde det sikkert vært kult, men...au...og misunnelig :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri for tidlig for griseprat! Og...altså...jeg er inne i tråden fordi jeg er vilt misunnelig! Det nærmeste jeg har kommet noe som helst som jentene beskriver her er en halvveis avrevet glute og noen skulderproblemer. Hadde jeg vært vilt masochist hadde det sikkert vært kult, men...au...og misunnelig :confused:

Tror jeg hadde freaka ut om jeg plutselig kom under mark eller bøy elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg hadde freaka ut om jeg plutselig kom under mark eller bøy elns.

Joa, men...det er jo ingen ting i forhold til om vi hadde kommet når vi løftet tungt. Jeg ser mange ulemper, selv om det er urettferdig som bare f...

1. Vi bruker lang tid mellom hver gang vi kan komme, og de fleste gidder ikke å prøve på mer enn en. Vi hadde jo ikke blitt ferdig med mer enn oppvarmingen før vi hadde smilt lurt og gått hjem.

2. OM vi hadde trent videre, så har vi jo en tendens til å sovne etterpå. Kjipt å skulle trene bøy bare for å finne en gjeng med byggere eller styrkeløftere som ligger og sover i alle rack-ene. For ikke å måtte spørre "Unnskyld, men pleier du å sove lenge mellom settene?"...

3. Jeg hadde ALDRI spottet noen igjen. Ikke engang med vernebriller. Eller...jeg spotter mer enn gjerne jenter, og spesielt nå etter denne tråden (selv om jeg sliter med å finne en god måte å spotte i glute bridge og planke, men jeg er villig til å prøve :sneaky::chicken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...